Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми безпосередньої демократи (прямого народовладдя) 283

Громадяни України не можуть бути зареєстровані офіцій­ними спостерігачами від іноземних держав чи міжнародних ор­ганізацій. Громадяни України або іноземці чи особи без грома­дянства, які володіють українською мовою, можуть супрово­джувати зареєстрованих офіційних спостерігачів від іноземних держав і міжнародних організацій на території виборчих діль­ниць та під час засідань виборчих комісій виключно для вико­нання функцій перекладача.

Офіційні спостерігачі від іноземних держав, міжнародних організацій здійснюють свої повноваження на території Украї­ни, а також на закордонних виборчих дільницях.

Офіційний спостерігач від іноземної держави, міжнародної організації має право:

1) бути присутнім на зустрічах кандидатів у депутати, упов­новажених осіб партій (блоків) з виборцями, на передвиборних зборах, мітингах, засіданнях виборчих комісій;

2) знайомитися з матеріалами передвиборної агітації;

3) перебувати на виборчих дільницях під час голосування, а також на засіданнях дільничних виборчих комісій при підра­хунку голосів виборців та окружних виборчих комісій при вста­новленні підсумків голосування;

4) робити фото- та кінозйомки, аудіо- та відеозаписи, не по­рушуючи при цьому таємниці голосування;

5) публічно висловлювати свої пропозиції щодо організації проведення виборів депутатів та вдосконалення законодавства України з урахуванням міжнародного досвіду, проводити прес-конференції з додержанням вимог законодавства України;

6) утворювати разом з іншими спостерігачами від інозем­них держав, міжнародних організацій за погодженням з Цент­ральною виборчою комісією тимчасові групи офіційних спосте­рігачів для координації своєї діяльності в межах повноважень, передбачених Законом.

Офіційні спостерігачі від іноземних держав, міжнародних організацій здійснюють спостереження самостійно і незалежно.

Міністерство закордонних справ України, інші органи вико­навчої влади, органи місцевого самоврядування та виборчі ко­місії сприяють офіційним спостерігачам від іноземних держав, міжнародних організацій у здійсненні ними повноважень.

284___________________________________ Глава VI

Фінансове і матеріальне забезпечення діяльності офіційних спостерігачів від іноземних держав, міжнародних організацій здійснюється за рахунок коштів держав чи організацій, які на­правили цих спостерігачів в Україну, або за їх власні кошти.

Офіційні спостерігачі від іноземних держав та міжнародних організацій не мають права втручатися в роботу виборчої комі­сії, чинити дії, що порушують законний хід виборчого процесу або неправомірно заважають членам виборчої комісії здійсню­вати свої повноваження; заповнювати замість виборця (у тому числі і на його прохання) виборчий бюлетень або іншим чином порушувати таємницю голосування та використовувати свій статус у діяльності, не пов'язаній зі спостереженням за ходом виборчого процесу. Це обмеження поширюється і на осіб, які супроводжують офіційних спостерігачів, під час безпосередньої роботи з офіційним спостерігачем від іноземної держави, між­народної організації.

§ 6. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності,


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  10. Автоматизовані форми та системи обліку.
  11. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  12. Акредитив та його форми




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VI | Що стосуються процесу виборів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.