Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Судова влада та прокуратура в Україні. Конституційний Суд України 513

передбачити порядок вступу на посаду новопризначених суддів Конституційного Суду України у разі виникнення аналогічних ситуацій без складання присяги, або зі складанням присяги, але не на засіданні Верховної Ради України, діяльність якої значно залежить від політичних чинників.

Законом України «Про Конституційний Суд України» вста­новлено, що суддя Конституційного Суду України здійснює по­передню підготовку питань для їх розгляду Колегією суддів Конституційного Суду України, Конституційним Судом Украї­ни, бере участь у розгляді справ.Суддя Конституційного Суду України має право витребува­ти від Верховної Ради України, Президента України, Прем'єр-міністра України, Генерального прокурора України, суддів, орга­нів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, посадових осіб, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, політичних партій та інших об'єднань громадян, окремих громадян необхідні доку­менти, матеріали та іншу інформацію з питань, що готуються до розгляду Колегією суддів Конституційного Суду України, Кон­ституційним Судом України.

Ухилення від дачі пояснень або відмова від надання до­кументів, матеріалів, інформації судді Конституційного Суду України тягне за собою відповідальність винних осіб згідно із законом.

Суддя Конституційного Суду України має право публічно висловлювати свою думку з питань, що стосуються проваджен­ня у Конституційному Суді України лише щодо тих справ, у яких Конституційним Судом України прийнято рішення чи да­но висновок.

Голова Конституційного Суду України обирається на спеці­альному пленарному засіданні Конституційного Суду України зі складу суддів Конституційного Суду України шляхом таєм­ного голосування лише на один трирічний строк.

Голова Конституційного Суду України очолює Конституцій­ний Суд України та організовує його діяльність.

Голова Конституційного Суду України має двох заступни­ків. Заступники Голови Конституційного Суду України оби­раються за пропозицією Голови Конституційного Суду Украї­ни лише на один трирічний строк таємним голосуванням шля-

7217 Конституційне право України

Глава XI

Судова влада та прокуратура в Україні. Конституційний Суд України

 

хом подання бюлетенів з числа суддів Конституційного Суду України.

У літературі з конституційного права аргументується поло­ження про перевагу обрання Голови Суду та його заступників самими суддями на один трирічний термін з почерговим його обранням з числа суддів, призначених двома іншими гілками державної влади, а заступників — з числа суддів, призначених двома іншими гілками державної влади, з яких не обраний Го­лова Суду. Такі організаційні заходи забезпечать паритетність у здійсненні адміністративних функцій суддями, призначеними різними гілками влади1.

Особа судді Конституційного Суду України є недоторкан­ною. Суддю Конституційного Суду України не може бути за­тримано чи заарештовано без згоди Верховної Ради України до винесення обвинувального вироку судом.

Судді Конституційного Суду України не несуть юридич­ної відповідальності за результати голосування або висловлю­вання у Конституційному Суді України та в його колегіях, за винятком відповідальності за образу чи наклеп при розгляді справ, прийнятті рішень та дачі висновків Конституційним Су­дом України.

Конституційний Суд України на своєму засіданні утворює з числа суддів Конституційного Суду України постійні комі­сії Конституційного Суду України, що є його допоміжними ро­бочими органами з питань організації його внутрішньої діяль­ності.

Конституційний Суд України може утворювати на своїх пле­нарних засіданнях тимчасові комісії для додаткового досліджен­ня питань, пов'язаних з конституційним провадженням у спра­ві, за участю фахівців у відповідних галузях права.

У складі Конституційного Суду України утворюються коле­гії суддів для розгляду питань щодо відкриття провадження у справах за конституційними поданнями та колегії суддів для розгляду питань щодо відкриття провадження у справах за кон­ституційними зверненнями. Рішення про утворення колегій суд­дів Конституційного Суду України, затвердження складу та при­значення секретарів колегій суддів приймається на засіданні

Савенко М. Д. Зазнач, праця. — С. 13.

і .і >ік гитуційного Суду України протягом першого місяця кож­ний) календарного року.

При Конституційному Суді України передбачається утво-рення Науково-консультативної ради.

Організаційне, науково-експертне, інформаційно-довідкове іл Інше забезпечення діяльності Конституційного Суду Украї­ни ідійснює Секретаріат Конституційного Суду України на чолі і керівником Секретаріату Конституційного Суду України.

Друкованим органом Конституційного Суду України є «Віс­ник Конституційного Суду України».

М

§ 4. Компетенція Конституційного Суду України

 

 

 

      Акт, який
Категорії Форми Суб'єкти приймається
справ, до Кон- права на Конституцій-
що розглядаються конституційне ним Судом
Конституційним   подання, України за
Судом Суду України: конституційне результата-
України: звернення: ми розгляду справи:
2 3 4 5
конституційність Консти- Президент Украї- Рішення;
законів та інших туційне ни; не менш як  
правових актів Вер- подання; 45 народних де-  
ховної Ради Украї-   путатів України;  
ни, актів Президен-   Верховний Суд  
та України1, актів   України; Уповно-  
Кабінету Міністрів   важений Верхов-  
України, правових   ної Ради України  
ЮСТІВ Верховної Ра-   з прав людини;  
ди Автономної Рес-   Верховна Рада  
публіки Крим;   Автономної Рес­публіки Крим;  
       

' ВІДПОВІДНО до Рішення Конституційного Суду України від 27.03.2002 р. Мі 7 рп/2002 до повноважень Конституційного Суду України належить, зо-• і" ми, вирішення питань щодо відповідності Конституції України (консти-і vii ііі і кісті) правових актів Верховної Ради України та Президента України, пі і иких піднесені як нормативно-правові, так і індивідуально-правові акти.


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Флот древньої України
  3. II. Флот княжої України-Руси
  4. III. Козацький флот України
  5. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  6. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  7. Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
  8. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  9. VI. Накази Генерального прокурора України
  10. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  11. А/. Верховна Рада України.
  12. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава XI | Глава XI

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.