МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Судова влада та прокуратура в Україні. Конституційний Суд України 52111 ні пін державної або іншої таємниці, що охороняється законом, І п 11, та за ухвалою Конституційного Суду України розглядаєть-( н на закритому пленарному засіданні. Рішення та висновки Конституційного Суду України в усіх випадках оголошуються публічно у відкритому пленарному засіданні Конституційного < іуду України. Колегія суддів Конституційного Суду України під час під-ішпики справи, Конституційний Суд України в процесі прова-і м пня у справі мають право витребувати від Верховної Ради України, Президента України, Прем'єр-міністра України, Генерального прокурора України, суддів, органів державної влади, Органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого і .імоирядування, посадових осіб, підприємств, установ, органі-ІІЦІЙ всіх форм власності, політичних партій та інших об'єднань 11» імадян і окремих громадян необхідні документи, матеріали та і пні і иідомості, що стосуються справи. Колегія суддів Конституційного Суду України під час під-і питки справи, Конституційний Суд України в процесі провадження у справі мають право викликати посадових осіб, експертні, свідків, представників за законом та уповноважених за /іпрученням, громадян, участь яких повинна забезпечити об'єктні пій і повний розгляд справи. Ухилення без поважних причин під явки у Колегію суддів Конституційного Суду України ■ні в Конституційний Суд України, а так само відмова надати Необхідні документи, матеріали та інші відомості або їх умисне приховування тягнуть за собою відповідальність винних осіб за іаконом. Строк провадження у справах за конституційними поданії ими не має перевищувати трьох місяців. У разі провадження 1.1 конституційним поданням, яке визнане Конституційним Сунім України невідкладним, строк розгляду такого подання не м.іс перевищувати одного місяця. ( і рок провадження у справах за конституційними зверненням и не має перевищувати шести місяців. ( і роки конституційного провадження починають обчислю-іатИСЯ 3 дня прийняття процесуальної ухвали про відкриття кон-і гитуційного провадження у справі. Конституційне подання або конституційне звернення надси->і,н і ми до Конституційного Суду України без стягнення дер-
Глава XI жавного мита. Однак, якщо неодноразове направлення конституційного подання, конституційного звернення з того самого питання, що вже розглядалось у Конституційному Суді України, є зловживанням правом, Конституційний Суд України після прийняття рішення про відмову у відкритті провадження у справі може прийняти рішення про стягнення з суб'єкта права на конституційне подання, конституційне звернення державного мита у розмірі, встановленому законом. Конституційні подання та конституційні звернення надходять до Конституційного Суду України поштою або безпосередньо до Секретаріату Конституційного Суду України. Рішення приймаються, висновки даються Конституційним Судом України поіменним голосуванням шляхом опитування суддів Конституційного Суду України. Судді Конституційного Суду України не мають права утримуватися від голосування. Рішення і висновки Конституційного Суду України мотивуються письмово, підписуються окремо суддями Конституційного Суду України, які голосували за їх прийняття і які голосували проти їх прийняття, та оприлюднюються. Вони є остаточними і не підлягають оскарженню. В літературі з конституційного права слушно зазначається, що як противага цій нормі слугує правило, відповідно до якого суд не вправі розглядати питання про конституційність нормативних актів, у тому числі законів, за власною ініціативою (принцип «зв'язаної ініціативи»)1. У цілому ж Рішенням Конституційного Суду України притаманні всі ознаки джерела права, зокрема публічність, загальнообов'язковість, загальна дія у просторі, часі за колом осіб2. Отже, Рішення Конституційного Суду України є джерелом конституційного права України. Підписання суддею Конституційного Суду України рішення, висновку Конституційного Суду України є обов'язковим. Суддя Конституційного Суду України, який підписав рішення, висновок Конституційного Суду України, має право, незалежно від того, голосував він «за» чи «проти» прийняття рішення або давання висновку, викласти у письмовій формі свою 1 Туманов В. А. Зазнач, праця. — С. 414. 2 Савчин М". В. Зазнач, праця. — С. 10. Судова влада та прокуратура в Україні. Конституційний Суд України 523 Окрему думку у справі, яка додається до рішення чи висновку І... ституційного Суду України. При цьому, наприклад, у США, п.і підміну від України, окремим думкам суддів Верховного Су-і\ < '111А (який виступає у цій державі органом спеціального конституційного контролю) може бути надано прецедентний Иірактер1. В Україні ж окрема думка судді Конституційного І уду виноситься суддею від власного імені, виступає його осо-і ми тою позицією у справі та не породжує юридичних наслідків, 0ТЖЄ має доктринальне значення. Наявність інституту окремої ■іумки суддів Конституційного Суду України є свідченням демократизму конституційної юстиції України2. Рішення і висновки Конституційного Суду України підпи ту ються не пізніше семи днів після прийняття рішення, дачі ви- вку. Рішення і висновки Конституційного Суду України офіційно оприлюднюються наступного робочого дня після їх підпи-СІННЯ. Офіційним оприлюдненням рішення, висновку Консти-і vцінного Суду України є їх офіційне оголошення головуючим и.і пленарному засіданні Конституційного Суду України. Рішення і висновки Конституційного Суду України разом з окремою думкою суддів Конституційного Суду України публікуються у «Віснику Конституційного Суду України» та в інших офіційних виданнях України. Рішення і висновки Конституційного Суду України рівною мірою є обов'язковими до виконання (про порядок виконання рішень Конституційного Суду України йдеться у Рішенні Кон-с і птуційного Суду України від 14.12.2000 р. № 15-рп /20003). ' Черняк Є. В. Зазнач, праця. — С 15. 1 Христова Г. О. Юридична природа актів Конституційного Суду України Лнтореф. дис. ... канд. юрид. наук / Національна юридична академія ім. Ярослава Мудрого. — X., 2004. — С 11. ' Рішення Конституційного Суду України від 14.12.2000 р. № 15-рп/2000 v ' праві за конституційним поданням Президента України щодо відповід- .... і Конституції України (конституційності) Постанови Верховної Ради України «Про чинність Закону України «Про Рахункову палату», офіційні неї тлумачення положень ч. 2 ст. 150 Конституції України, а також ч. 2 ■ і /0 Закону України «Про Конституційний Суд України» стосовно noli їдку виконання рішень Конституційного Суду України (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України) // Офіційний ВІСНИК України. - 2000. - № 51 (05.01.2001). - Ст. 2226. Читайте також:
|
|||||||||
|