Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегія захисту ціни через придбання опціону на купівлю

("кол"-опціону>

Таблиця 24

НАЯВНИЙ   ОПЦІОН  
Жовтень Травневий соєбобовий ф'ючерс становить $8.00/буш.   Купус травневий $8,00 "пут"-опціон, сплачуючи за нього премію у розмірі $0,15/буш.  
Квітень Травневий сосбобовий ф'ючерс становить $8,50/буш.   Продає травневий $8,00 "пут"-опціон, отримуючи премію в розмірі $0,50/буш, і здійснює залік попередньої довгої опціонної позиції  
РЕЗУЛЬТАТ прибуток із опціонної позиції затрати на премію чистий прибуток   $0,50/буш. $0,І5/буш. $0,35/буш.  

Стратегія продажу опціону на купівлю ("кол"-опціону)

Основна причина продажу (підписки) опціону полягає в отриманні премії. Для цього використовується продаж як "кол"-опціонів, так і "пут"-опціонів. І все ж таки рішення про те, який саме опціон продавати - "кол" чи "пут", залежить переважно від стану наявного ринку і цінової перспективи.

Взагалі "кол"-опціони продаються учасниками ринку, які не очікують істотного зростання ціни. Вони можуть мати завжди цінові очікування, зорієнтовані на пониження.

У будь-якому разі вони не очікують зростання ф'ючерсних цін до рівня, який може спричинити виконання опціону. Якщо закінчення терміну дії опціону настає без його виконання, то прибуток продавця опціону формується за рахунок опціонної премії, а користувача - за рахунок поточного доходу.

Уявімо, що наприкінці літа виробник соєвих бобів очікує відносно незмінних цін на врожай. Листопадова поточна ф'ючерсна ціна становить $7,50, і виробник може отримати $0,25/буш. премії шляхом продажу листопадового "кол"-опціону $7,50 "при своїх". У жовтні ф'ючерсна ціна все ще становила $7,50. Утримувач "кол"-опціону використовує його до настання терміну, а виробник отримує опціонну премію у повному розмірі $0,25.

Така стратегія, коли продавець "кол"-опціону встановлює відносини із власником товару (врожаю в полі чи у сховищі), відома як підписка (продаж) "покритого" "кол"-опціону. Вона існує тому, що будь-який збиток, який міг би виникнути для власників товарів за умов підвищення цін і виконання опціону, є "покритим" приблизно однаковою компенсацією підвищення цін наявного ринку. Однак, якщо ринкові ціни знижуються, наявний врожай залишається захищеним тільки сумою отриманої премії.

Можливий також продаж (підписка) "голого", або "непокритого", опціону, який не має покриття наявною ринковою товарною позицією. Це є цілком спекулятивний опціон з потенційно необженим ризиком. Якщо такий опціон виконується, продавець опиняється перед загрозою втрати будь-якої суми, що перевищує поточну ф'ючерсну ціну над ціною виконання опціону, а також зменшує премію під час здійснення заліку. Така стратегія властива особам, які глибоко розуміють ці процеси і можуть дозволити собі ризики.

Стратегія продажу опціону на продаж ("пут"-опціону)

Судячи з вищенаведеного, продавці "пут"-опціонів мають такі ж мотиви, як і продавці "кол"-опціонів": отримати опціонну премію -суму грошей, що виступає як прибуток у тому випадку, коли настання терміну дії опціону не супроводжується його виконанням. Взагалі "пут"-опціони продаються особами, які не очікують істотного зниження цін. Торговець худобою, що сподівається на постійні ціни на кукурудзу, міг би продати "пут"-опціон, сподіваючись, що опціонна премія допоможе йому знизити чисті затрати на корми, які

потрібно буде купувати протягом найближчих місяців.

Важливо пам'ятати, що, коли виконується "пут"-опціон, його продавець буде отримувати довгу ф'ючерсну позицію, а не наявну позицію. Однак після попередження Клірингової корпорації про необхідність виконання такого опціону продавець "пут"-опціону може продати ф'ючерсний контракт на товар з тим же самим місяцем поставки, і це буде означати здійснення заліку довгої позиції, якого потребує виконання опціону.


Читайте також:

  1. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  2. O стратегія концентрації.
  3. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  4. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  5. А. Стратегія цінових ліній.
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  8. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  9. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  10. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  11. Акустичні засоби|кошти| захисту
  12. Алгоритми захисту цифрової просторової інформації




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опціонні премії | Переваги і недоліки хеджування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.