Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.

1. Підготовка. Слід розробити сценарій розмови заздалегідь. Подумайте про роботу:

· якого роду робота може вам підійти;

· з чим вона може бути пов'язана;

· яких навичок вона потребує. Подумайте про роботодавця:

· чи є значною ця фірма, чим вона займається;

· звідки може з'явитися вакансія;

· з ким можна зв'язатися: з відділом кадрів, з менеджером, з керівником.

Подумайте про себе.

Згадайте свою трудову біографію. Що слід підкреслити? У чому може бути зацікавленим роботодавець? Що він скаже? Зробіть необхідними помітки — вони можуть виявитися корисними.

2. Довідайтеся про ім'я. Обов'язково з'ясуйте заздалегідь, хто конкретно відповідає в даній організації за підбір нових працівників вашої спеціальності.

3. Переборення заслону.

Важливо не лише знати, до кого звернутися, необхідно отримати можливість реально поговорити з цією людиною. Постарайтесь не розкривати мету звернення завчасно — відповідь майже завжди буде негативною, а розмова — завершеною. Якщо секретар запитує про мету дзвінка, найрозумніше відповісти, що це дзвінок, пов'язаний з прийомом на роботу, чи з питання, яке можна обговорити тільки з адресатом дзвінка. Якщо вам відповідають, що адресат дзвінка зайнятий чи його немає на місці, не погоджуйтесь на розмову з іншим абонентом: запитайте, коли потрібний вам співробітник повернеться і передзвоніть у вказаний час.

4. Вміння подати себе.

Мета пошукового дзвінка — завоювати інтерес роботодавця, викликати у нього бажання зустрітися з вами і отримати більше відомостей про вас.

Розпочинаючи телефонну розмову, слід звернутися до роботодавця по імені, представитися і розіграти «заготівку». Вона полягає в короткому повідомленні про позитивні якості шукача роботи — його досвід, кваліфікацію, інтереси, навички, здібності. Розповідь повинна звучати цікаво і в позитивному тоні. Не занижуйте свої здібності — це не час для скромності.

Потрібно пояснити співбесіднику причину дзвінка, наприклад: «Сергій Петрович Гладченко сказав, що вам потрібний слюсар». Це є доказом того, що ви телефонуєте не «на удачу», а володієте якоюсь первинною інформацією. Не можна говорити: «Я телефоную, сподіваючись на випадок» чи «на удачу». Також не можна зізнаватися, що ім'я роботодавця ви знайшли в телефонному довіднику. Ви взагалі не повинні говорити, що телефонуєте з метою дізнатися, чи немає якої-небудь роботи.

5. Наполягайте.

Дайте роботодавцю подумати. Постарайтесь отримати згоду роботодавця на ознайомлення з вашими автобіографією і резюме.

Запитайте, чи знає роботодавець про можливі вакансії в інших відділах чи фірмах.

6. Завершіть розмову ввічливо і в позитивному настрої. Наприкінці розмови подякуйте своєму співбесіднику за витрачений час і допомогу.


Читайте також:

  1. O стратегія концентрації.
  2. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  3. А. Стратегія цінових ліній.
  4. Бюджет Європейського Союзу. Бюджетна стратегія і бюджетний процес
  5. Варіанти і способи вимірювань характеристик телефонних каналів
  6. ВЕДЕННЯ ТЕЛЕФОННИХ РОЗМОВ
  7. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  8. Виробнича стратегія
  9. Виробнича стратегія
  10. Вплив світової кризи на Україну та антикризова стратегія її соціально-економічного розвитку
  11. Г. Стратегія щодо показників ціна/якість.




Переглядів: 672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Умови вибору професії. | Практична робота № 12. Соціальна терапія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.