МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.1. Підготовка. Слід розробити сценарій розмови заздалегідь. Подумайте про роботу: · якого роду робота може вам підійти; · з чим вона може бути пов'язана; · яких навичок вона потребує. Подумайте про роботодавця: · чи є значною ця фірма, чим вона займається; · звідки може з'явитися вакансія; · з ким можна зв'язатися: з відділом кадрів, з менеджером, з керівником. Подумайте про себе. Згадайте свою трудову біографію. Що слід підкреслити? У чому може бути зацікавленим роботодавець? Що він скаже? Зробіть необхідними помітки — вони можуть виявитися корисними. 2. Довідайтеся про ім'я. Обов'язково з'ясуйте заздалегідь, хто конкретно відповідає в даній організації за підбір нових працівників вашої спеціальності. 3. Переборення заслону. Важливо не лише знати, до кого звернутися, необхідно отримати можливість реально поговорити з цією людиною. Постарайтесь не розкривати мету звернення завчасно — відповідь майже завжди буде негативною, а розмова — завершеною. Якщо секретар запитує про мету дзвінка, найрозумніше відповісти, що це дзвінок, пов'язаний з прийомом на роботу, чи з питання, яке можна обговорити тільки з адресатом дзвінка. Якщо вам відповідають, що адресат дзвінка зайнятий чи його немає на місці, не погоджуйтесь на розмову з іншим абонентом: запитайте, коли потрібний вам співробітник повернеться і передзвоніть у вказаний час. 4. Вміння подати себе. Мета пошукового дзвінка — завоювати інтерес роботодавця, викликати у нього бажання зустрітися з вами і отримати більше відомостей про вас. Розпочинаючи телефонну розмову, слід звернутися до роботодавця по імені, представитися і розіграти «заготівку». Вона полягає в короткому повідомленні про позитивні якості шукача роботи — його досвід, кваліфікацію, інтереси, навички, здібності. Розповідь повинна звучати цікаво і в позитивному тоні. Не занижуйте свої здібності — це не час для скромності. Потрібно пояснити співбесіднику причину дзвінка, наприклад: «Сергій Петрович Гладченко сказав, що вам потрібний слюсар». Це є доказом того, що ви телефонуєте не «на удачу», а володієте якоюсь первинною інформацією. Не можна говорити: «Я телефоную, сподіваючись на випадок» чи «на удачу». Також не можна зізнаватися, що ім'я роботодавця ви знайшли в телефонному довіднику. Ви взагалі не повинні говорити, що телефонуєте з метою дізнатися, чи немає якої-небудь роботи. 5. Наполягайте. Дайте роботодавцю подумати. Постарайтесь отримати згоду роботодавця на ознайомлення з вашими автобіографією і резюме. Запитайте, чи знає роботодавець про можливі вакансії в інших відділах чи фірмах. 6. Завершіть розмову ввічливо і в позитивному настрої. Наприкінці розмови подякуйте своєму співбесіднику за витрачений час і допомогу. Читайте також:
|
||||||||
|