Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Умови вибору професії.

ХОЧУ: професійні нахили та інтереси. МОЖУ:

· стан здоров'я;

· професійна кваліфікація;

· професійні здібності.

ТРЕБА: попит на ринку праці і можливості працевлаштування.

У тому випадку, якщо ви зумієте поєднати «ХОЧУ», «МОЖУ» і «ТРЕБА», ваш професійний вибір буде вдалим. Іншими словами, ваше завдання полягає в тому, щоб знайти професію, яка:

· цікава і приваблива для вас;

· відповідає вашим можливостям;

· користується попитом на ринку праці.

III. Питання, які найчастіше зустрічаються на співбесіді.

· Чому ви хочете працювати саме за цією професією?

· Що ви знаєте про цю роботу; про нашу організацію?

· Чому ви вибрали саме цю кар'єру?

· Що ви будете робити, якщо... (далі, як правило, описується яка-небудь критична ситуація)?

· Як би ви могли описати самого себе?

· Що ви хочете розповісти про себе?

· Які ваші головні сильні сторони?

· Які ваші головні слабкі сторони?

· Якого типу роботу ви любите більше всього?

· Якого типу роботу ви не любите більше всього?

· Які ваші інтереси поза роботою?

· Які досягнення чи результати у роботі приносять вам найбільше задоволення?

· Якою була ваша найсерйозніша помилка?

· Що б ви хотіли змінити у своєму минулому?

· Який стан вашого здоров'я?

· Які дисципліни подобались вам у школі найбільш?

· Що вам подобалось найбільше на попередній роботі, а що — найменше?

· Чому ви залишили свою попередню роботу?

· Яке відношення має ваша освіта чи досвід трудової діяльності до даної роботи?

· На які зміни у вашій професійній кар'єрі ви розраховуєте?

· Які ваші життєві цілі? Як ви плануєте їх досягнути?

· Чим ви сподіваєтесь займатися через 5-10 років?

· На яку зарплату ви розраховуєте?

Деякі з питань, які слід поставити тому, хто проводить співбесіду:

· Як приблизно буде виглядати мій робочий день?

· Кому я буду безпосередньо підпорядковуватися? Чи можу я з ним зустрітися?

· Чи буде хтось у мене в підпорядкуванні? Чи можу я з ним зустрітися?

· Наскільки важливою є ця робота для організації (фірми)?

· Які є можливості для службового чи професійного зростання?

· Чи можу я розраховувати на підвищення кваліфікації чи навчання за рахунок організації?

· Чому це місце залишив попередній працівник?

· Чим цей працівник займається тепер?

· У чому полягає головна проблема (завдання, мета)?


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  3. VІ УМОВИ ЗАДАЧ
  4. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  5. Автором теорії поетапного формування розумових дій є
  6. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  7. Алгоритм вибору групи ЛП для самолікування діареї
  8. Алгоритм вибору хворих для обов’язкового направлення до лікаря
  9. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  10. Аналітичні умови рівноваги довільної просторової системи сил
  11. Аналітичні умови рівноваги системи збіжних сил




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 11. Соціальне консультування | IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.