Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практична робота № 11. Соціальне консультування

Мета роботи:закріпити теоретичні знання з теми «Соціальне посередництво та консультування»; формувати навички пошуку, аналізу та систематизації інформації.

Практичне завдання:

Підготуйте матеріали для консультування однієї з категорій клієнтів.

 

Методичні рекомендації:

Проаналізуйте подані нижче матеріали, які можна використовувати у консультуванні як технології соціальної роботи. Використовуючи нормативні матеріали, підручники та посібники із соціальної роботи, фахові періодичні видання (газети «Соціальний педагог», «Соціальний працівник», «Психолог», журнал «Практична психологія та соціальна робота»), інтернет-ресурси підгодуйте матеріали для консультування однієї з категорій клієнтів (наприклад консультування малозабезпеченої родини, яка оформляє субсидію; сім’ї, яка хоче всиновити дитину; сім’ї біженців, яка хоче отримати громадянство тощо).

Матеріали для консультування безробітних громадян

Автор А. Мошкарова

І. Корисні поради:

1. Не звинувачуйте себе за скорочення, у результаті якого ви позбавились роботи.

2. Постарайтесь замінити свій гнів і невдоволення через втрату роботи у стимул для пошуку нового місця.

3. Усвідомте свої проблеми, пов'язані з втратою роботи, обговоріть їх з сім'єю, близькими друзями. Дайте зрозуміти дітям — вони не винні у тому, що раптово виникли негаразди в домі. Розділений з іншими тягар стає не таким важким.

4. Продумайте конкретний план пошуків роботи. Підготовте резюме, читайте рекламні пропозиції щодо робочих місць.постарайтесь, щоб якомога більше людей знали про те, яка саме робота вам потрібна.

5. Якщо немає можливості повернутися на попереднє місце роботи чи ви втратили до неї інтерес, подумайте про курси перепідготовки. Оцініть свої можливості, свій потенціал та інтереси і використайте ситуацію для того, щоб вибрати свій напрям професійної діяльності.

6. Постарайтесь максимально зберегти підвалини і звички свого попереднього життя. Продовжуйте заняття, що приносять вам задоволення, і не втрачайте контакту з друзями.

7. Вишукуйте позитивні способи вираження своїх негативних емоцій: наприклад, займайтеся гімнастикою, що також допоможе вам зберегти необхідну фізичну і моральну форму.

8. Влаштуйтесь на роботу на півставки, або станьте «підприємцем». Працюючи па дому, перетворіть своє хоббі у джерело прибутку.

9. Заповнюйте вільний час безплатною роботою як доброволець. Це зміцнить вашу повагу до самого себе.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПИТУВАЛЬНИК БАССА-ДАРКІ | II. Умови вибору професії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.