Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Котроль за діяльністю уряду. Виконавча та адміністративна діяльність

Міжнародна мережа захисту прав людини забезпечує інструментарій, за допомогою якого парламентарі мають можливість оцінювати дії виконавчих та адміністративних органів. Окремі конкретні права, як правило, перебувають у залежності від практичних програм, практики, політики та інших заходів. Повноваження та інструментарій, якими володіють парламентарі, можуть бути використані для того, щоб перевірити відповідність таких заходів національним конституційним стандартам та зобов’язанням держави у царині прав людини. Дослідження стратегічного рівня переносять центр уваги від конкретних потерпілих через порушення прав людини до узагальнення неналежної практики та порушень конкретних прав у практичній діяльності держави. У тих державах, де судові ресурси є обмеженими, а доступ громадян до правосуддя вимагає багато часу або грошей, або ж уповільнюється через інші перешкоди, саме парламент має змогу виконати превентивну функцію, вимагаючи від уряду дій на упередження, тобто такого підходу до планування своєї діяльності, який забезпечуватиме захист та поширення фундаментальних стандартів прав людини.

Контроль дотримання стандартів прав людини на практиці: Уганда.

 

У листопаді 2009 року один з членів угандійського парламенту висловив занепокоєння поведінкою медичного персоналу у центральній лікарні держави - Мулаго. Особливу увагу звернув на погані умови та низькі стандарти лікування. Він підняв це питання у ході сесії запитань та відповідей з міністром охорони здоров’я та попросив надати додаткову інформацію про плани уряду щодо навчання персоналу, поліпшення умов та обладнання у лікарні з метою досягнення відповідності більш високим стандартам. У відповідь уряд почав виділяти ресурси з метою поліпшення якості послуг у лікарні для пересічних угандійців.

Контроль за дотриманням стандартів прав людини на практиці: Україна.

В грудні 2010 року комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності у зв’язку із збільшенням повідомлень про порушення працівниками органів внутрішніх справ України принципів верховенства права та законності, поваги до прав і свобод людини і громадянина провів слухання з питань дотримання прав людини в діяльності органів внутрішніх справ, на яких заслухав представників правоохоронних органів та виробив відповідні рекомендації, зокрема щодо обов’язкового впровадження стандартів щодо прав людини в практику правоохонних органів в Україні, здійсненні подальших реформ у сфері правоохоронної діяльності. Рекомендації також містили пункт щодо здійснення подальшого контролю за діяльністю Міністерства внутрішніх справ та дотримання прав людини його працівниками. За результатами круглого столу у Комітеті відбулась низка засідань та обговоронень, Міністрество внутрішніх справ надало свої пропозиції щодо покращення його діяльності. 5 жовтня 2011 року відбулися парламентські слухання щодо реформування системи органів Міністерства внутрішніх справ України і впровадження європейських стандартів у їх діяльність, під час яких поглиблено розглядатимуться питання захисту прав людини.


Читайте також:

  1. V. Діяльність братств та культурно-освітніх осередків (20хв.)
  2. VІ. Практична діяльність учнів.
  3. А) фінансова; б) адміністративна; в) кримінальна.
  4. Автоматизація управління діяльністю готелю
  5. Адвокатська діяльність
  6. Адміністративна відповідальність
  7. Адміністративна відповідальність
  8. Адміністративна відповідальність
  9. Адміністративна відповідальність
  10. Адміністративна відповідальність
  11. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  12. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Деякі риси парламентського контролю | Ефективний захист прав людини виконавчими та адміністративними органами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.042 сек.