Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ефективний захист прав людини виконавчими та адміністративними органами

Там, де існують конкретні виконавчі або адміністративні органи з функціями, які безпосередньо стосуються конкретних прав людини, імпульс парламентського нагляду має бути ще потужніший. Так, наприклад, нагляд за роботою в’язниць та органів, що займаються охороною правопорядку з точки зору дотримання національних та міжнародних стандартів прав людини, може фокусуватися на ризиках застосування катувань, нелюдського або такого, що принижує гідність, поводження, або ж на порушеннях права на свободу.

Створення ефективних механізмів інспектування та нагляду за такими органами може передбачати побудову окремого моніторингового механізму, який матиме більшу ефективність, аніж постійний парламентський контроль. Так, наприклад у Великобританії Спільний Комітет Прав Людини (СКПЛ) здійснює пильний моніторинг роботи органів виконавчої влади. В тому числі HMIP. HMIP – це незалежний орган, створений з метою перевірок умов тримання в’язнів у в’язницях та підготовки звітів про їхні результати. Він координує роботу національного превентивного механізму, створеного відповідно до Факультативного Протоколу до Конвенції проти катувань. У той час як парламентський контроль сприяє ефективності роботи HMIP, цей контроль може бути корисним і з точки зору забезпечення HMIP необхідними для виконання їхніх функцій повноваженнями і ресурсами. Наприклад, у минулому СКПЛ піддавав критиці пропозиції щодо злиття HMIP з іншими органами з метою створення єдиної інспекції, наділеної численними інспекційними повноваженнями. СКПЛ та інші структури висловили занепокоєння тим, що така зміна поставить під загрозу здатність HMIP діяти на засадах незалежності. Отже, такі пропозиції не були прийняті.


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  3. III. Захист інтересів клієнта
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  6. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  7. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  8. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  9. VI. РАДІАЦІЙНИЙ, ХІМІЧНИЙ, БІОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ
  10. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)
  11. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  12. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Котроль за діяльністю уряду. Виконавча та адміністративна діяльність | Практичний приклад із Великобританії: тематичні дослідження загибелі людей під час перебування під вартою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.