Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичний приклад із Великобританії: тематичні дослідження загибелі людей під час перебування під вартою

СКПЛ провів масштабне і багатостороннє дослідження випадків загибелі людей під час перебування під вартою, зосередивши при цьому увагу на праві на життя, яке гарантується статтею 2 ЄКПЛ:

«Коли держава позбавляє особу волі та бере її під варту, вона несе повну відповідальність за захист прав людини такої особи, серед яких найголовнішим є право на життя. Це право, а також інші права людини, під захистом яких перебуває особа, заарештована державними органами, зараз є невід’ємною частиною нашого законодавства – Закону про права людини від 1998 року. Навіть після того, як ми нарешті скасували смертну кару у Сполученому Королівстві, а довічне ув’язнення відбувають декілька осіб, кількість осіб, що помирають під час тримання під вартою, залишається великою. Звичайно, деякі з них помирають через природні причини. Деякі гинуть від рук своїх співкамерників. Але є ті, що гинуть внаслідок дій уповноважених осіб держави, часто навіть ще до висунення обвинувачень або ж без надання ефективних засобів юридичного захисту рідним та близьким загиблого. Більшість смертей заподіюються «собі самими особами», але існує ще більша кількість випадків, коли особа, що знаходиться під вартою, частіше це жінки, завдає сама собі ушкодження, які ставлять під загрозу її життя, але при цьому залишається живою. Кожний випадок загибелі людини під час перебування під вартою підлягає уважному розслідуванню, незалежно від обставин такої загибелі».[77]

Однією з головних рекомендацій, наданих за результатами дослідження, була пропозиція до уряду створити міжвідомчий орган, який був би наділений повноваженнями розслідувати випадки загибелі людей під час перебування під вартою, розповсюджувати кращі зразки практики запобігання таким явищам, а також передавати центральним органам влади рекомендації про внесення змін до законодавства та до існуючої практики. При цьому важливо подбати про те, щоб такий орган не став «ще одним осередком балаканини»[78]. Слідуючи цій рекомендації, уряд створив Форум аналізу випадків загибелі осіб під час перебування під вартою. Під його дахом вдалося об’єднати певну кількість зацікавлених осіб, включаючи Незалежну комісію з розгляду скарг на дії поліції, службу в’язниць, представницькі групи в’язнів, представників академічних кіл та громадянського суспільства. Представник СКПЛ виступає на цьому Форумі як спостерігач. Форум був створений для розповсюдження кращих зразків практики та навчання персоналу; його повноваження були обмеженими, а його засідання проводилися нерегулярно. У 2008 році уряд проаналізував роботу Форуму та вирішив змінити свою позицію. За результатами аналізу було прийняте рішення про заміну Форуму на Міністерську раду з питань загибелі осіб під час перебування під вартою, діяльність якої забезпечувалась би Дорадчою комісією з питань загибелі людей під час перебування під вартою[79]. СКПЛ призначить свого члена як спостерігача і до цієї Міністерської ради. Така нова схема поки що пропрацювала дуже нетривалий час для того, щоб піддавати її результативність оцінці, але СКПЛ напевно і далі стежитиме за її роботою.


Читайте також:

  1. I. Дослідження фізичних властивостей
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Практичний етап.
  4. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  5. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  6. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  7. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  8. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  9. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Актуальність дослідження
  12. Алгоритм дослідження кон’юктури




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективний захист прав людини виконавчими та адміністративними органами | НАЦІОНАЛЬНІ ІНСТИТУЦІЇ З ЗАХИСТУ ПРАВ ЛЮДИНИ (НІЗПЛ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.