Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Практичний етап.

7. Проба першого рівня.**

7.1. Підбір інструментів для виготовлення виробу за техно­логічною карткою.

Заповнення графи "Інструменти" технологічної картки для виготовлення певного виробу (картку наперед готує вчитель).

7.2. Підбір заготовки для виготовлення виробу у відповід­ності з кресленням.

Із запропонованого вчителем набору заготовок (п'ять-шість) вибирається одна заготовка, яка відповідає економічним, тех­нічним і технологічним вимогам (дані про заготовку заносять­ся у відповідну графу технологічної картки).

7.3. Виготовлення виробу за даною технологічною карткою з використанням підібраного інструменту.

Самостійне виготовлення виробу з використанням заповне­ної технологічної картки та підібраного інструменту відповід­но до виданого креслення.


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. II етап. Емпіричне обслідування та експеримент.
  3. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  4. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  5. III етап. Системний підхід
  6. III. Навчально-програмний етап.
  7. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  8. IV етап. Ситуаційний підхід
  9. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  10. VI етап. Оформлення угоди (отримання замовлення).
  11. Другий етап. Організація роботи органів державного казначейства щодо обліку та консолідації інформації за зобов'язаннями розпорядників бюджетних коштів та одержувачів (дод. 4).




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спеціальна діагностика професійно важливих якостей. | МЕТОДИКИ ДЛЯ ОЦІНКИ ГОТОВНОСТІ УЧНЯ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ І СТАНУ ЗДОРОВ’Я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.