Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИКИ ДЛЯ ОЦІНКИ ГОТОВНОСТІ УЧНЯ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ І СТАНУ ЗДОРОВ’Я

 

Анкета №1 (для учня)

 

Уважно прочитайте кожне питання і підкресліть той варіант відповіді, котрий повністю відповідає вашій думці

  1. Чи Ви вважаєте, що стан здоров’я важливий для успішної професіональної діяльності?

а) важливий, б) не має значення, в) не знаю.

  1. Оцініть своє здоров’я:

а) я здоровий, б) не знаю, в) маю деякі відхилення в стан здоров’я.

  1. Чи Ви вважаєте, що при вибіру професії необхідно отримати консультацію у лікаря?

а) обов’язково, б) необов’язково, в) затруднююсь відповісти

  1. В професіональній діяльності кожна людина стикається з тими чи іншими впливами на організм, які можуть негативно відбитись на його здоров’ї. Подумайте, що це можуть бути за впливи, і постарайтеся перерахувати їх як можна більше:

 

 

МЕТОДИКИ ДЛЯ ОЦІНКИ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ І СТАНУ ЗДОРОВ’Я

 

 

Анкета №2 (для учня)

 

ПЕРЕД ВАМИ СПИСОК ДЕЯКИХ МОЖЛИВИХ ВПЛИВІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОРГАНІЗМ, ЯКІ МОЖУТЬ НЕГАТИВНО ВІДБИТИСЬ НА СТАНІ ЗДОРОВ’Я:

 

А – Нервово-емоційне напруження Б – Інтенсивний ритм роботи В – Підвищена відповідальність Г – Мікроклімат Ґ – Метеоумови Д – Шум Ж – Вібрація З – Електромагнітні поля И – Управління транспортом І – Дія токсичних речовин Ї – Незручна робоча поза Й – Значне зорове перевантаження К – Ходьба, стояння, перноска грузів Л – Фізична напруга М – Робота на висоті Н – Робота з механізмами, що рухаються О – Дія промислового пилу П – Небезпека загального травматизму  

 

1.Спробуйте привести приклади професій для котрих характерні перераховані впливи:

2. Згадайте, ким процюють Ваші батьки, родичі, знайомі, і постарайтеся відповісти на наступне питання: з якими із перерахованих впливів вони стикаються на робочому місці.

 

Приклади іх професій Які впливи на організм характерні для даної професії
1.  
2.  
3.  
4.  
5.  

 

3.Назвіть дві-три професії що цікавлять Вас (це можуть бути не обов’язково вже вибрані Вами професії, а лише ті, які чим небудь привернули вашу увагу). Заповніть наступну таблицю (в останній графі поставте «Так», «Ні» або «Не знаю»).

 

Професії Які впливи на організм характерні для даної професії Чи позначаться вони на Вашому здоров’ї
1.    
2.    
3.    

 

4.Якщо Ви не змогли відповісти на попереднє питання, напишіть, куди і до кого Вам необхідно звернутись за допомогою:

--------------------------------------------

ВИСНОВОК
Запропоновані критерії дозволяють психологу, класному керівникові, здійснити діагностику рівня готовності учнів до професійного самовизначення, своєчасно виявити проблеми і труднощі, провести корекційну роботу у вирішенні цього життєво важливого питання, намітити реальні шляхи досягнення успішної професійної кар'єри.

 


 


Читайте також:

  1. D - порушення стану свідомості (Disability).
  2. E) теорія раціонального вибору.
  3. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. Умови вибору професії.
  7. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  10. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  11. VI.Залежно від особливостей суб’єкта
  12. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Практичний етап. | Практична робота № 8-9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.