Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI.Залежно від особливостей суб’єкта

Мікромаркетинг – маркетингова діяльність щодо конкретного виду товару, що виготовляється.

Макромаркетинг – маркетингова діяльність щодо широкого кола товарів і послуг або сфер діяльності на рівні фірми, концерну, фінансово-промислової групи, держави.

VII. Види маркетингу залежно від попиту(вісім видів маркетингу)

(наступна лекція)

Тема 4. Види маркетингу залежно від попиту та функції маркетингу

Мета– навчити студента знати та розуміти: основні види маркетингу залежно від попиту, інструменти управління ними, базові принципи та цілі маркетингу, функції як складові науки про маркетинг.

Лекція 4

План:

1. Види маркетингу залежно від попиту.

2.Цілі, функції та принципи маркетингу.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Види маркетингу залежно від попиту

 

Цілі, функції та принципи маркетингу

Маркетингові цілі («Чого ми хочемо досягти?») – це конкретні якісні та кількісні зобов’язання фірми у показниках обсягу продажу, частки ринку або прибутку, яких можна досягти за певний час.

Розглядають чотири альтернативи маркетингових цілей:

наявні товари на наявних ринках — цілі, пов'язані зі збільшенням частки ринку, обсягу продажу завдяки інтенсифікації рекламної діяльності, стимулюванню збуту;

наявні товари на нових ринках — цілі, пов'язані з освоєнням нових сегментів і виходом на нові ринки;

нові товари на наявних ринках — цілі, пов'язані з модифікацією і розробкою нових продуктів;

нові товари на нових ринках — цілі, пов'язані з виходом фірми в нові

сфери бізнесу.

Принципи маркетингу — основні положення, обставини, вимоги, які визначають сутність маркетингу та покладені в його основу.

Основні принципи такі:

- орієнтованість на споживача, його потреби і вимоги, що передбачають пропонування ринку не товарів та послуг, а засобів вирішення проблем споживачів;

- гнучкість у досягненні поставленої мети шляхом адаптації до вимог ринку з одночасним спрямованим впливом на нього;

- комплексний підхід до розробки маркетингових планів, який передбачає використання не окремих маркетингових заходів, а комплексу маркетингу, поєднання окремих елементів якого дозволяє досягти визначених цілей;

- спрямованість на довгострокову перспективу розвитку фірми.

 

Тема 5. Маркетингові дослідження

Мета - навчити студента знати та розуміти:напрями комплексного дослідження ринку, процес маркетингового дослідження, прогнозування розвитку ринку, сегментування ринку та позиціювання товару.

 


Читайте також:

  1. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  2. Альних особливостей людини.
  3. Аудит грошових коштів і дебіторської заборгованості суб’єкта господарювання
  4. Аудит доходів і фінансових результатів суб’єкта господарювання
  5. Аудит запасів і витрат суб’єкта господарювання
  6. Аудит капіталу і зобов’язань суб’єкта господарювання
  7. Аудит необоротних активів суб’єкта господарювання
  8. Аудит облікової політики суб’єкта господарювання
  9. Аудит розрахунків із бюджетом суб’єкта господарювання
  10. Взаємозв’язок сприйняття та вікових особливостей учнів із аналізом художнього твору
  11. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК УМОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ЗАХИСТАМИ




Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV.Залежно від ступеня фірмової орієнтованості | Лекція 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.