МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI.Залежно від особливостей суб’єктаМікромаркетинг – маркетингова діяльність щодо конкретного виду товару, що виготовляється. Макромаркетинг – маркетингова діяльність щодо широкого кола товарів і послуг або сфер діяльності на рівні фірми, концерну, фінансово-промислової групи, держави. VII. Види маркетингу залежно від попиту(вісім видів маркетингу) (наступна лекція) Тема 4. Види маркетингу залежно від попиту та функції маркетингу Мета– навчити студента знати та розуміти: основні види маркетингу залежно від попиту, інструменти управління ними, базові принципи та цілі маркетингу, функції як складові науки про маркетинг. Лекція 4 План: 1. Види маркетингу залежно від попиту. 2.Цілі, функції та принципи маркетингу. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Види маркетингу залежно від попиту
Цілі, функції та принципи маркетингу Маркетингові цілі («Чого ми хочемо досягти?») – це конкретні якісні та кількісні зобов’язання фірми у показниках обсягу продажу, частки ринку або прибутку, яких можна досягти за певний час. Розглядають чотири альтернативи маркетингових цілей: наявні товари на наявних ринках — цілі, пов'язані зі збільшенням частки ринку, обсягу продажу завдяки інтенсифікації рекламної діяльності, стимулюванню збуту; наявні товари на нових ринках — цілі, пов'язані з освоєнням нових сегментів і виходом на нові ринки; нові товари на наявних ринках — цілі, пов'язані з модифікацією і розробкою нових продуктів; нові товари на нових ринках — цілі, пов'язані з виходом фірми в нові сфери бізнесу. Принципи маркетингу — основні положення, обставини, вимоги, які визначають сутність маркетингу та покладені в його основу. Основні принципи такі: - орієнтованість на споживача, його потреби і вимоги, що передбачають пропонування ринку не товарів та послуг, а засобів вирішення проблем споживачів; - гнучкість у досягненні поставленої мети шляхом адаптації до вимог ринку з одночасним спрямованим впливом на нього; - комплексний підхід до розробки маркетингових планів, який передбачає використання не окремих маркетингових заходів, а комплексу маркетингу, поєднання окремих елементів якого дозволяє досягти визначених цілей; - спрямованість на довгострокову перспективу розвитку фірми.
Тема 5. Маркетингові дослідження Мета - навчити студента знати та розуміти:напрями комплексного дослідження ринку, процес маркетингового дослідження, прогнозування розвитку ринку, сегментування ринку та позиціювання товару.
Читайте також:
|
||||||||
|