МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 5План: 1.Напрями комплексного маркетингового дослідження. 2. Фактори макро- та мікросередовища маркетингу. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Напрями комплексного маркетингового дослідження. Маркетингові дослідження – це систематичне збирання, оброблення та аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих маркетингових рішень. Маркетингові дослідження є комплексними і проводяться а трьох напрямах: макро-, мікро середовище і внутрішнє середовище. Макросередовище представлене п’ятьма групами факторів: - економічні; - соціально-культурні; - політико-правові; - технологічні; - природно-географічні.
Дослідження мікросередовища проводяться в таких напрямах: - дослідження ринку як такого; - вивчення споживачів; - вивчення фірмової структури ринку: конкурентів, посередників, постачальників.
Фактори макро- та мікросередовища маркетингу Лекція 6 План: 1.Кон’юктурні дослідження, як частина комплексного дослідження ринку. 2. Характеристика показників кон’юктури ринку. Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Кон’юктурні дослідження, як частина комплексного дослідження ринку Першим напрямом комплексного дослідження ринку є вивчення та прогнозування конюктури ринку – стану економіки в цілому, окремої галузі або конкретного товарного ринку, що формується певними факторами і виражається в конкретних показниках. Конюктурні дослідження – це цілеспрямований безперервний збір, аналіз та оброблення інформації про стан економіки, товарного ринку, аналіз і виявлення особливостей та тенденцій їхнього розвитку, прогнозування основних параметрів і розроблення можливих альтернатив для прийняття рішень. Виділяють три етапи конюктурних досліджень: - поточне спостереження (збір, оброблення необхідної інформації); - аналіз конюктури; - прогнозування конюктури для прийняття управлінських рішень. Конюктоутворювальні фактори поділяються на дві групи: - фактори, які діють постійно: науково-технічний прогрес, рівень монополізації,, державне і міждержавне регулювання, стан інформаційних систем, валютна т а кредитно-грошова система, енергетичні та екологічні системи; - фактори,які діють тимчасово, випадково: сезонність, політичні та соціальні конфлікти, стихійні лиха.
Читайте також:
|
||||||||
|