Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 5

План:

1.Напрями комплексного маркетингового дослідження.

2. Фактори макро- та мікросередовища маркетингу.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Напрями комплексного маркетингового дослідження.

Маркетингові дослідження – це систематичне збирання, оброблення та аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих маркетингових рішень.

Маркетингові дослідження є комплексними і проводяться а трьох напрямах: макро-, мікро середовище і внутрішнє середовище.

Макросередовище представлене п’ятьма групами факторів:

- економічні; - соціально-культурні; - політико-правові; - технологічні;

- природно-географічні.

 

Дослідження мікросередовища проводяться в таких напрямах:

- дослідження ринку як такого;

- вивчення споживачів;

- вивчення фірмової структури ринку: конкурентів, посередників, постачальників.

 

Фактори макро- та мікросередовища маркетингу

Лекція 6

План:

1.Кон’юктурні дослідження, як частина комплексного дослідження ринку.

2. Характеристика показників кон’юктури ринку.

Література: 3,4,5,7,9,12,16,23

 

Кон’юктурні дослідження, як частина комплексного дослідження ринку

Першим напрямом комплексного дослідження ринку є вивчення та прогнозування конюктури ринку – стану економіки в цілому, окремої галузі або конкретного товарного ринку, що формується певними факторами і виражається в конкретних показниках.

Конюктурні дослідження – це цілеспрямований безперервний збір, аналіз та оброблення інформації про стан економіки, товарного ринку, аналіз і виявлення особливостей та тенденцій їхнього розвитку, прогнозування основних параметрів і розроблення можливих альтернатив для прийняття рішень.

Виділяють три етапи конюктурних досліджень:

- поточне спостереження (збір, оброблення необхідної інформації);

- аналіз конюктури;

- прогнозування конюктури для прийняття управлінських рішень.

Конюктоутворювальні фактори поділяються на дві групи:

- фактори, які діють постійно: науково-технічний прогрес, рівень монополізації,, державне і міждержавне регулювання, стан інформаційних систем, валютна т а кредитно-грошова система, енергетичні та екологічні системи;

- фактори,які діють тимчасово, випадково: сезонність, політичні та соціальні конфлікти, стихійні лиха.

 


Читайте також:

  1. Блок 3.2. Лекція 9. Небезпеки техногенного характеру
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вступна лекція
  8. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  9. Заняття . Лекція № .
  10. Заняття 10. Лекція № 8
  11. Заняття 12. Лекція №9.
  12. Заняття 13. Лекція №10.




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI.Залежно від особливостей суб’єкта | Характеристика показників кон’юктури ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.