Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 8-9

Тема: Психологічна експертиза профорієнтаційних курсів для учнів середньої та старшої школи

Мета:ознайомитись зі змістом та структурою профорієнтаційних курсів для учнів 8-11 класів, навчитись проводити психологічний аналіз теоретичної, практичної та самостійної складових програми.

Час: 2 години аудиторних занять.

Форма проведення: круглий стіл.

План

Перевірка рівня засвоєння студентами основних теоретичних положень теми:

1. Місце та значення профорієнтаційтаційних курсів в підготовці учнів до професійного самовизначення

2. Мета, завдання, структура та зміст курсу «Основ вибору професії» (автор упорядник Симоненко В. Д.).

3. Мета, завдання, структура та зміст курсу «Людина – праця – професія»(за ред.. Мельникова О.В.) 8-9 класи.

4.Мета, завдання, структура та зміст курсу «Твоя професійна кар’єра» 8-9 класи. (за ред. Чистякової С.М.)

5 Мета, завдання, структура та зміст курсу «Побудова кар’єри» 1- - 11 класи (за ред.. Мельник О. В.).

Хід виконання роботи

1. Ознайомитись із структурою та змістом профорієнтаційних курсів для учнів середньої і старшої школи:

- «Основи вибору професій» для учнів 7-8 класів (автор-упорядник В. Д. Симоненко).

- «Людина – праця – професія» для учнів 8-9 кл. (за ред. С. М. Чистякової)

- «Твоя професійна кар’єра» для учнів 8-9 кл. (за ред. С. М. Чистякової).

- «Побудова кар’єри» для учнів 10-11 кл. (за ред. О. В. Мельника) (Додаток8.1.).

2. Виділити теми, що вміщують психологічні відомості в сфері професій та професійної діяльності людини, провести їх психологічний аналіз.

3. Розробити рекомендації психологу що до особливостей проведення занять психологічного змісту профорієнтаційних курсів для учнів 7-8; 8-9 – 10-11 кл.

Форма звітності: анотація і методичні рекомендації щодо проведення занять психологічного змісту. Перелік тем та їх психологічний аналіз.

Література:

1. Болтівець С.І. «Методичний інструментарій

2. Програма „Людина і світ професій": для загальноосвіт. навч. закл.: (8-9 кл.) / Олександр Мельник, Леся Гуцан, Ірина Ткачук, Олена Скалько, Олег Морін, Сергій Дятленко, Марлен Шабдінов; наук. консультант Іван Бех // Сіл. школа України. − 2007. − Листоп. (№11). − С. 56-66.

3. Програма „Побудова кар`єри": для загальноосвіт. навч. закл.: (10-11 кл.) / Олександр Мельник, Леся Гуцан, Ірина Ткачук, Олена Скалько, Олег Морін, Сергій Дятленко, Марлен Шабдінов; наук. консультант Іван Бех // Сіл. школа України. − 2007. − Листоп. (№11). − С. 67-77.

 

Додаток 8.1

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИКИ ДЛЯ ОЦІНКИ ГОТОВНОСТІ УЧНЯ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ І СТАНУ ЗДОРОВ’Я | Курс профорієнтаційного спрямування «Побудова кар’єри» - системоутворююча основа професійної орієнтації старшокласників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.