МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична робота № 8-9Тема: Психологічна експертиза профорієнтаційних курсів для учнів середньої та старшої школи Мета:ознайомитись зі змістом та структурою профорієнтаційних курсів для учнів 8-11 класів, навчитись проводити психологічний аналіз теоретичної, практичної та самостійної складових програми. Час: 2 години аудиторних занять. Форма проведення: круглий стіл. План Перевірка рівня засвоєння студентами основних теоретичних положень теми: 1. Місце та значення профорієнтаційтаційних курсів в підготовці учнів до професійного самовизначення 2. Мета, завдання, структура та зміст курсу «Основ вибору професії» (автор упорядник Симоненко В. Д.). 3. Мета, завдання, структура та зміст курсу «Людина – праця – професія»(за ред.. Мельникова О.В.) 8-9 класи. 4.Мета, завдання, структура та зміст курсу «Твоя професійна кар’єра» 8-9 класи. (за ред. Чистякової С.М.) 5 Мета, завдання, структура та зміст курсу «Побудова кар’єри» 1- - 11 класи (за ред.. Мельник О. В.). Хід виконання роботи 1. Ознайомитись із структурою та змістом профорієнтаційних курсів для учнів середньої і старшої школи: - «Основи вибору професій» для учнів 7-8 класів (автор-упорядник В. Д. Симоненко). - «Людина – праця – професія» для учнів 8-9 кл. (за ред. С. М. Чистякової) - «Твоя професійна кар’єра» для учнів 8-9 кл. (за ред. С. М. Чистякової). - «Побудова кар’єри» для учнів 10-11 кл. (за ред. О. В. Мельника) (Додаток8.1.). 2. Виділити теми, що вміщують психологічні відомості в сфері професій та професійної діяльності людини, провести їх психологічний аналіз. 3. Розробити рекомендації психологу що до особливостей проведення занять психологічного змісту профорієнтаційних курсів для учнів 7-8; 8-9 – 10-11 кл. Форма звітності: анотація і методичні рекомендації щодо проведення занять психологічного змісту. Перелік тем та їх психологічний аналіз. Література: 1. Болтівець С.І. «Методичний інструментарій 2. Програма „Людина і світ професій": для загальноосвіт. навч. закл.: (8-9 кл.) / Олександр Мельник, Леся Гуцан, Ірина Ткачук, Олена Скалько, Олег Морін, Сергій Дятленко, Марлен Шабдінов; наук. консультант Іван Бех // Сіл. школа України. − 2007. − Листоп. (№11). − С. 56-66. 3. Програма „Побудова кар`єри": для загальноосвіт. навч. закл.: (10-11 кл.) / Олександр Мельник, Леся Гуцан, Ірина Ткачук, Олена Скалько, Олег Морін, Сергій Дятленко, Марлен Шабдінов; наук. консультант Іван Бех // Сіл. школа України. − 2007. − Листоп. (№11). − С. 67-77.
Додаток 8.1
Читайте також:
|
||||||||
|