Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чи варто поєднувати інструменти для підвищення ефективності?

Аналіз прикладу з СК: сфера застосування ЗПЛ від 1998 року

Як зазначалося вище, положеннями ЗПЛ від 1998 року норми ЄКПЛ були включені до внутрішнього законодавства СК. Відповідно, всі державні органи повинні діяти у спосіб, який є сумісним з передбаченими Конвенцією правами. Цей обов’язок не поширюється на приватні організації, за винятком ситуацій, коли їм доручені «державні функції». За задумом парламенту, норми ЗПЛ від 1998 року мали бути застосовними до будь-яких приватних підрядників, які «натягують на себе шкіру держави», надаючи публічні послуги державним коштом. У 2004 році СКПЛ дійшов висновку про те, що національні суди не діють у відповідності до початкового задуму парламенту, надаючи надто звужене тлумачення поняттю «державна функція». СКПЛ рекомендував уряду наполягати на більш широкому юридичному тлумаченні Закону[101]. У 2006 році СКПЛ знову закликав у своєму звіті до прийняття законодавчого рішення з метою уточнення сфери застосування Закону[102]. Після подання цього звіту Палата лордів прийняла пілотне рішення з політично чутливого питання про застосування передбачених Конвенцією прав до надання послуг з догляду у приватних притулках для людей похилого віку державним коштом. Палата лордів не вважала цю функцію державною. Як громадянське суспільство, так і преса здійснювали значний тиск на уряд для вжиття ним відповідних заходів; СКПЛ та його члени скористалися низкою інструментів для того, щоб привернути увагу до цього питання:

запитання до міністрів у письмовому вигляді та у ході усних сесій днів уряду;

пропонування поправок до абсолютно всіх урядових законопроектів, які містять ознаки наміру наділити державні органи повноваженнями передання державних функцій приватним організаціям на основі контрактів;

апарат комітету вдавався до неформальних дій з координації заходів з громадянським суспільством та НУО, включаючи роботу його представників як спостерігачів ході під час громадянських кампаній за здійснення змін;

апарат комітету підтримував тісні контакти з посадовими особами уряду, які висловлювали готовність застосувати ЗПЛ безпосередньо до послуг, що надаються приватними організаціями державним коштом, у рамках Закону про охорону здоров’я та соціальний захист, що готується до розгляду;

тодішній голова СКПЛ запропонував у порядку парламентської ініціативи свій власний законопроект, який привертав би увагу до необґрунтовано звуженого застосування ЗПЛ; результатом цього стало проведення дебатів у Палаті громад;

СКПЛ організував неформальний круглий стіл для проведення дискусії у парламенті за участю представників громадянського суспільства, відповідних науковців та представників уряду для напрацювання можливого рішення.

Закон про охорону здоров’я та соціальний захист надав вирішення політично делікатної проблеми: він змінив внутрішнє законодавство таким чином, що права Конвенції стали застосовними до приватних притулків, які працюють державним коштом. До судів СК продовжують надходити справи стосовно значення поняття «державний орган». СКПЛ продовжує привертати увагу до потреби додаткового розгляду тлумачення поняття «державна функція» у ЗПЛ; для цього він пропонує поправки до законодавства, а також привертає увагу до більш широкого питання впливу приватного сектору на права людини, пропонуючи проведення масштабного тематичного дослідження[103].


Читайте також:

  1. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  2. Алгоритм розрахунку майбутньої вартості ануїтету
  3. Алгоритм розрахунку майбутньої вартості грошей за простими і складними відсотками
  4. Алгоритм розрахунку теперішньої вартості ануїтету
  5. Алгоритм розрахунку теперішньої вартості грошей за простими і складними відсотками
  6. Альтернативні теорії вартості
  7. Альтернативні теорії вартості
  8. Альтернативні теорії вартості
  9. Альтернативні теорії вартості
  10. Альтернативні теорії вартості
  11. Аналіз вартості капіталу
  12. Аналіз взаємозв’язку собівартості, обсягів і прибутку




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Можливість отримання іншої допомоги у необхідних випадках | Забезпечення роботи парламентарів із захисту прав людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.074 сек.