Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Забезпечення роботи парламентарів із захисту прав людини

Парламенти по-різному визначають реальні рівні штатного укомплектування свого апарату та його завдання. Втім, у більшості існує головний секретаріат, створений для забезпечення діяльності парламентарів. Загальні вимоги до цього секретаріату -збереження політичного нейтралітету та забезпечення роботи парламентарів незалежно від їхніх партійних уподобань.

 

У деяких парламентах окремі апарати створюються при конкретних управліннях та комітетах із завданням надання процедурного, фахового або адміністративного забезпечення, або всіх цих видів забезпечення одночасно. Наприклад, у СК постійні комітети обслуговуються штатом клерків, спеціалістів та адміністративним персоналом, закріпленим за конкретними комітетами. Є парламенти, де створюються управління або апаратні «пули» для надання конкретної допомоги парламентарям при потребі. Наприклад, в Уганді послуги парламентарям надаються штатом клерків, закріплених за окремими комітетами та службами, а також групами фахівців, які працюють у централізованих управліннях, як-то, юридичне управління.

Незалежно від структур конкретних управлінь, що забезпечують роботу парламентарів, доступ до якісних, політично нейтральних порад може мати неоціниме значення, забезпечуючи парламентарям можливість виявляти проблеми, які можуть тягнути за собою порушення прав людини, незалежно від ширшого русла загальних політичних дебатів.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  7. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. II.1 Програмне забезпечення
  9. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чи варто поєднувати інструменти для підвищення ефективності? | Виявлення проблем у царині захисту прав людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.