МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виявлення проблем у царині захисту прав людиниПослуги спеціалістів з прав людини не завжди будуть наявними. Отже, працівники апарату і парламентарі ставлять слушне запитання: «як мені виявити проблему, яка стосується прав людини?» Знайти заміну безпосередній пораді юридичного радника, обізнаного з національним та міжнародним правом, неможливо. Проте існує ряд практичних інструментів, якими апарат може скористатися для того, щоб допомогти у виявлені проблем, що можуть тягти за собою питання про сумісність певних норм з національними або міжнародними стандартами прав людини. Багато таких інструментів є простими і не потребують великих витрат. Моніторинг національних ЗМІ: багато проблем, пов’язаних з правами людини, викликають політичні суперечки. Наприклад, скарги на те, що умови тримання у в’язницях порушують мінімальні стандарти і є нелюдськими, напевно стануть важливим політичним питанням, що приверне увагу ЗМІ. У більшості випадків коментатори повідомлятимуть про всі дотичні дебати з приводу порушень прав людини, які виникають у зв’язку з цим, нехай, на жаль, і у спрощеній формі. Моніторинг національних ЗМІ часто дозволяє виділити теми, котрі можуть стати предметом подальших розслідувань. Ефективна робота з урядом, науковими колами та громадянським суспільством: апарат парламенту завжди мусить забезпечувати об’єктивність та політичну безсторонність, проте добрі робочі стосунки з урядом, національними правозахисними інститутами, науковими колами та громадянським суспільством можуть мати величезну цінність для забезпечення поінформованості парламентарів та їхньої уваги до правозахисних питань при виникненні. Там, де потенційні порушення є наслідком практичного застосування закону, громадянське суспільство та юристи-практики володітимуть інформацією, яка становитиме більшу цінність аніж та, яку можна отримати з преси та наукових досліджень. Звіти від організацій громадянського суспільства можуть містити цінну інформацію та результати досліджень, які неможливо провести силами парламентського апарату. Представники громадянського суспільства можуть стати цінним джерелом легкодоступної інформації для тих працівників апарату, які прагнуть спілкування, не зашкоджуючи при цьому своїй професійній об’єктивності. Моніторинг діяльності НІЗПЛ: робота НІЗПЛ може бути джерелом інформації та підтримки контрольної діяльності парламентарів і навпаки. Звіти та рекомендації НІЗПЛ (таких як комісії прав людини та омбудсмен) часто містять докладну інформацію, підготовлену на основі ретельних досліджень. Закон може вимагати від НІЗПЛ надання незалежних звітів щодо певного питання або низки питань, при цьому закон може вимагати прямого звітування перед парламентом. Робота цих інститутів може мати велику цінність для тих парламентарів, які прагнуть орієнтувати свою діяльність на права людини. Моніторинг діяльності національних і міжнародних судів: порушення конкретних прав можуть встановлюватись національними, регіональними та міжнародними судами. У тих випадках, коли суди встановлюють факт порушення, це часто є ознакою існування необхідності внесення змін у внутрішнє законодавство, політику або практику для усунення порушення. Моніторинг роботи правозахисних інститутів ООН: спостереження-висновки комітетів правозахисної мережі ООН, як правило, містять цінні рекомендації для держав стосовно змін, які є необхідними для забезпеченнядотримання міжнародної юридичної бази щодо прав людини. Висновки-спостереження органів, створених у відповідності до міжнародних угод, а також звіти спеціальних доповідачів можуть надати цінну інформацію для парламентів, які, у свою чергу, у світлі такої інформації зможуть вимагати від уряду даних щодо його планів реагування на висловлені зауваження (див. вище). Читайте також:
|
||||||||
|