Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Можливість отримання іншої допомоги у необхідних випадках

Під час контролю парламентськими комітетами складних ділянок політики або законодавства може знадобитися консультація або допомога конкретних фахівців. Наприклад, у ході аналізу національного бюджету на предмет дотримання прав людини може бути потрібною не тільки допомога фахівця з прав людини, але й порада економіста, здатного надати консультації щодо економічних наслідків бюджетних пропозицій або внесення до них змін.

У багатьох парламентах існують власні юридичні або спеціалізовані відділи, створені для надання консультацій усім парламентарям, які їх потребують. Деякі парламенти мають конкретних вузьких спеціалістів у складі апарату парламентських комітетів або органів згідно з їхніми потребами. У тих парламентах, де нема ані першого, ані другого, парламентарі все-таки можуть отримувати консультації на періодичнійодноразовій основі від науковців та інших спеціалістів, які не належать до парламентського апарату, але можуть бути джерелом правових знань.

Втім, парламентські ресурси не є необмеженими. До інших джерел консультацій та інформації можна віднести матеріали міжнародних та внутрішніх оцінок, здійснених організаціями громадянського суспільства, звіти міжнародних правозахисних організацій, міжурядових органів та спеціальних доповідачів. Для забезпечення належного інформування парламентарів можливий розвиток стосунків між національними установами на інноваційній основі. Наприклад, національні органи аудиту можуть надати неоціниму підтримку у ході проведення парламентарями фінансового контролю показників діяльності уряду. Так само, можливості парламентарів щодо компетентного контролю урядової правової аналітики будуть розширені публікаціями юридичних порад, які надавалися урядові його юридичними консультантами, відкриттям широкого доступу для громадського контролю до порад, які надаються науковцями і практиками у відповідних галузях.


Читайте також:

  1. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  2. VI етап. Оформлення угоди (отримання замовлення).
  3. Автономну, незалежну від будь1якої іншої, систему фінансування.
  4. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  5. АЛГОРИТМ ДОПОМОГИ
  6. Алгоритм фармацевтичної допомоги (фармацевтичної опіки) при опіках
  7. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  8. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  9. Анімізм – уявлення про існування духовних істот та віра в можливість спілкування з ними.
  10. Аптечка швидкої допомоги
  11. Аспекти надання невідкладної допомоги
  12. Аудит витрат операційної та іншої діяльності




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Можливість отримання незалежної та безсторонньої юридичної консультації | Чи варто поєднувати інструменти для підвищення ефективності?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.