Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

ТЕМА 2.

План:

1. Поняття, особливості, цілі та завдання науково-дослідної роботи.

2. Вибір теми дослідження та розробка робочої гіпотези.

3. Основні форми науково-дослідної роботи.

4. Керівництво, планування та облік науково-дослідної роботи.

Міні лексикон: Класифікація досліджень, теоретичні, експериментальні, актуальність теми, наукова новизна, техніко-економічне обґрунтування, факти, робоча гіпотеза, комплексна програма НДР.

І. Поняття, особливості, цілі та завдання науково-дослідної роботи


 

 

 

 

 

 

ЗБИРАННЯ ФАКТІВ - це одна з найважливіших складових частин наукового дослідження Факти збираються відповідно до висунутої наукової проблеми, але самі собою вони не становлять основу наукового дослідження. На перших етапах дослідження факти потрібні для висування робочої гіпотези

 

Процес розвитку гіпотези проходить чотири стадії:

Висування гіпотез - вивчення об'єкта дослідження нагромадженням теоретичних і емпіричних знань і обґрунтуванням на їх основі припущення про можливість одержання нових знань про нього.

 

Формулювання гіпотез — визначення методів дослідження і системи доказів

Доведення гіпотез у процесі дослідження і експериментування, їх уточнення і коригування.

Результати доведення гіпотез доповнюється новими припущеннями або відкидається, змінюється новими гіпотезами або перетворюється у достовірне знання

 

3. Основні форми науково-дослідної роботи (на прикладі вищого навчального закладу).


 

 

 

v ПЛАНУЄ НАУКОВО-ДОСЛІДНУ РОБОТУ

v РОЗГЛЯДАЄ ТА ЗАТВЕРДЖУЄ ПЛАНИ З НДР ФАКУЛЬТЕТІВ ТА КАФЕДР

v ЗАСЛУХОВУЄ ТА ЗАТВЕРДЖУЄ ЗВІТИ ФАКУЛЬТЕТІВ ТА КАФЕДР

v ПРОЗРОБЛЯЄ ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ І МЕТОДІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НДР

v ОРГАНІЗУЄ І ЗАБЕЗПЕЧУЄ УЧАСТЬ У НАУКОВИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ, СЕМІНАРАХ, КОНКУРСАХ ТОЩО

v ВЕДЕ ОБЛІК І ЗВІТНІСТЬ З НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ ПРОПАГАНДУЄ ДОСВІД НДР

v СПРИЯЄ ВПРОВАДЖЕННЮ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК У ПРАКТИКУ

 

 



Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  12. Адміністративно-територіальна організація




Переглядів: 1806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОНЯТТЯ ПРО НАУКУ ТА ЇЇ ЕВОЛЮЦІЯ. НАУКА ЯК СИСТЕМА ЗНАНЬ | Поняття та класифікація методів дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.