Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОНЯТТЯ ПРО НАУКУ ТА ЇЇ ЕВОЛЮЦІЯ. НАУКА ЯК СИСТЕМА ЗНАНЬ

ТЕМА 1.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

Тема 8. Загальні вимоги та правила оформлення НДР

Структура науково-дослідної роботи: титульний лист, список виконавців, реферат, зміст, перелік умовних позначень, символів, одиниць та термінів; вступ; основна частина; висновки та пропозиції; перелік використаних літературних джерел; додатки.

Вимоги до реферату.

Загальні вимоги до оформлення звіту з науково-дослідної роботи. Правила оформлення.

Рецензування науково-дослідних робіт.

Доповідь про роботу. Підготовка доповіді - тез доповіді про виконану НДР.

Підготовка наукових матеріалів до друку.

 


План:

1. Поняття про науку, її сутність, цілі та функції.

2. Виникнення науки та її еволюція.

3. Теоретичні та методологічні принципи науки.

4. Наука як система знань.

Основні види та ознаки наукового дослідження.

Міні лексикон: Наука, система наукових знань, наукова діяльність, теорія, наукова ідея, принцип, категорія, методологія, гіпотеза, аналіз, синтез, експеримент, об'єкт дослідження, метод дослідження.

І. Поняття про науку, її сутність, цілі та функції

 

 

4. Наука як система знань. Основні види та ознаки науки.

ОБ'ЄКТОМ ДОСЛІДЖЕННЯ - може бути об’єкт матеріального світу, явище, їх якості, зв'язок ш Явищами та якостями тощо, на які направлено дослідження.

ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ - це методологічна характеристика дослідження; усе те, що знаходиться в межах об'єкту дослідження.

МЕТА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ - досягнення основного результату на основі всебічного, достовірного вивчення об’єкта дослідження, його структури, характеристик, зв'язків на основі розроблених в науці принципів і методів пізнання, а також впровадження їх у практику діяльності і отримання відповідного ефекту.



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Актуалізація набутих знань
  6. III. Контроль знань
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  11. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  12. V. Закріплення знань




Переглядів: 2787

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Наукові та науково-педагогічні кадри | ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.