МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИКИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ІНСТИТУТ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
Кафедра міжнародного права
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Заступник директора з навчальноїроботи ______________________ «____»____________20__ року РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«МІЖНАРОДНЕ ЕКОЛОГІЧНЕ ПРАВО» Для студентів галузь знань 0302– міжнародні відносини спеціальність 8.03020201 - міжнародне право
КИЇВ – 2014 Робоча програма «Міжнародне екологічне право» для студентів напряму підготовки 0302 міжнародні відносини, спеціальності 8.03020201 – «Міжнародне право». «___» ____________ 20___ року – 23 с.
Розробник: Д.ю.н., доцент Медведєва Марина Олександрівна
Робоча програма дисципліни «Міжнародне екологічне право» затверджена на засіданні кафедри міжнародного права Протокол № ___ від «___» ___________ 20___ року
Завідувач кафедри міжнародного права _____________________ (Задорожній О.В.) «_____» ___________________ 20__ року
Схвалено науково – методичною комісією Інституту міжнародних відносин Протокол від «___» _______________ 20__ року №__
Голова науково-методичної комісії ______________________ (О.А.Коппель)
Схвалено науково-методичною комісією Інституту при Науково-методичній раді Університету /предметною комісією з економічних та юридичних наук (методичною комісією коледжу за напрямом підготовки (спеціальністю)) __________________________________________________________________ Протокол від «____» _____________ 20___ року №___
Голова науково-методичної (предметної) комісії ________________ (З.О.Луцишин) «_____» _________________ 20___ року
© Медведєва М.О., 20___ р.
ВСТУП Навчальна дисципліна «Міжнародне екологічне право» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» з напряму підготовки 030202 «Міжнародне право», спеціальності - 8.03020201 «Міжнародне право». Дана дисципліна з циклу професійно-орієнованих дисциплін за вибором ВНЗ за спеціальністю8.03020201 «Міжнародне право». Викладається у VІ семестрі 3 курсу в обсязі – 72 год. (2 кредити ECTS) зокрема: лекції – 18 год., практичні заняття – 16 год., самостійна робота – 16 год.У курсі передбачено 1 змістовий модуль та 1модульна контрольна робота. Завершується дисципліна – заліком.
Мета дисципліни – ознайомлення студентів відділення «міжнародне право» із особливостями міжнародно-правового регулювання співробітництва держав у галузі охорони навколишнього середовища; вироблення у студентів уявлення про місце міжнародно-правових актів в сфері захисту довкілля в системі міжнародного права та їх практичне застосування в рішеннях міжнародних судових та квазісудових органів. Завдання дисципліни– успішне опанування студентами теоретичним і нормативним матеріалом, розвиток вміння логічно та професійно обґрунтовувати та висловлювати свою точку зору з проблематики міжнародного екологічного права, створення навичок міжнародно-правового аналізу проблем екологічного та поресурсного змісту. Курс складається з одного змістового модуля, що присвячений вивченню поняття, історії, джерел, інституційного механізму міжнародного екологічного права, екологічних прав, принципів міжнародного екологічного права, реалізації міжнародно-правових норм з охорони навколишнього середовища та їх ефективності. В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: – історію міжнародного екологічного права; – джерела міжнародного екологічного права; – принципи міжнародного екологічного права; – напрями діяльності міжнародних організацій в сфері охорони навколишнього середовища; – особливості міжнароднї відповідальності та реалізації міжнародно-правових норм в галузі охорони довкілля; – міжнародні прецеденти в галузі охорони навколишнього середовища. вміти: – готувати довідки та рекомендації з питань міжнародного права навколишнього середовища для органів державної влади України; – використовувати набуті знання у професійній юридичній діяльності Місце дисциплінив системі підготовки фахівців у сфері міжнародного права: навчальна дисципліна «Міжнародне екологічне право» є однією із ключових складових комплексної підготовки бакалаврів спеціальності «Міжнародне право». Зв’язок з іншими дисциплінами. Дисципліна «Міжнародне екологічне право» базується на циклі дисциплін професійної та практичної підготовки, зокрема «Теорія права та держави», «Міжнародне право (Основи теорії)», «Історія міжнародного права». Контроль знань і розподіл балів, які отримують студенти. Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Курс складається з одного модуля. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1-3. Обов’язковим для заліку є отримання мінімальної допустимої до заліку кількості балів за умови виконання всіх самостійних робіт. Оцінювання за формами контролю:
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 30 балів для одержання заліку обов’язково треба написати додаткову аналітичну роботу із контрольних завдань і питань, тема якого погоджується з лектором. Даний допуск означає можливість студента написати підсумкову роботу підвищеної складності для отримання заліку. У випадку відсутності студента з поважних причин відпрацювання та перездача МКР здійснюються у відповідності до «Положення про порядок оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу» від 31 жовтня 2010 року.
При простому розрахунку отримаємо:
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|