МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
До дії сейсмічних хвиль землетрусу
Умовні позначення ступеня руйнування: - слабкі ••••••••••••••; - середні ≈≈≈≈≈≈≈≈≈; - сильні - - - - - - - - -; - повні —————. 5. Аналізуєм результати оцінки, робим висновки і пропонуєм заходи підвищення стійкості цеху до дії сейсмічних хвиль землетрусу: - складальний цех може опинитися біля осередку землетрусу з можливим максимальним значенням інтенсивності коливання земної кори Imax - 7 балів (відповідно до даних табл. 1.4), а межа стійкості цеху - I lim - 3 бали. Тобто I lim< Imax . Висновок: цех не стійкий до сейсмічних хвиль такої інтенсивності Н. Найбільш слабкі елементи: - стрічковий конвеєр, контрольно-вимірювальна апаратура, будівля, трубопроводи і середні верстати. Оскільки очікувана на об'єкті максимальна інтенсивність сейсмічних хвиль 7 балів, а межа стійкості більшості елементів цеху менше 7 балів, то потрібно підвищити межу стійкості цеху до 7 балів. Для підвищення стійкості складального цеху необхідно: - підвищити стійкість будівлі цеху пристроєм додаткових рамних конструкцій; - середні верстати, конвеєр, КВА доцільно закрити захисними кожухами. 4. Контрольні запитання 1. Дайте характеристику землетрусу та чинників, від яких він залежить. 2. Який показник характеризує величину і потужність землетрусу? 3. За допомогою якої шкали вимірюють інтенсивність сейсмічної дії землетрусу? 4. Охарактеризуйте дії сейсмічних хвиль землетрусу на інженерно-технічний комплекс об'єкту. 5. Критерій стійкості об'єкту до дії сейсмічних хвиль. 6. Перелічте основні заходи щодо підвищення стійкості роботи об'єкту.
5. Порядок проведення роботи: 1. Викладач перевіряє знання студентів за матеріалом практичного заняття усним опитуванням. 2. Кожний студент отримує завдання для розрахунку оцінки стійкості об'єкту до дії сейсмічних хвиль землетрусу відповідно до завдання (табл. 1.4.). Варіант завдання обирається за порядковим номером студента в списку групи. 3. Розрахунки і висновки по виконаній роботі студент робить самостійно. 4. Протокол практичної роботи з розрахунками і висновками студент пред’являє викладачу для перевірки і оцінки за кредитно-модульною системою (тестування). Таблиця 1.3. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|