Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Надання гуманітарної допомоги потерпілим.

 

Гуманітарна допомога потерпілим є різновидом благодійництва та повинна спрямовуватися населенню відповідно до обставин, об'єктивних потреб, згоди її отримувачів та за умови дотримання вимог статті 3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».

У Законі України «Про гуманітарну допомогу» дано визначення терміну – це цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв'язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров'я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту.

Підставою для започаткування процедури визнання допомоги
гуманітарною є письмова пропозиція донора про її надання. А підставою для здійснення гуманітарної допомоги в Україні є письмова згода отримувача гуманітарної допомоги на її одержання. Отримувач гуманітарної допомоги має такі самі права на її використання, що і набувач гуманітарної допомоги.

Спеціально уповноважені державні органи з питань гуманітарної допомоги займаються виконанням всіх операцій по визнанню вантажів, коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою. Здійснюють контроль за транспортуванням, отриманням, збереженням, охороною, складуванням, розподілом, цільовим використанням, обліком гуманітарної допомоги і підготовкою відповідної статистичної звітності. Такими органами є: Міністерство соціальної політики України, обласні та місцеві державні адміністрації.

На митну територію України дозволяється ввезення лише таких
товарів (предметів) гуманітарної допомоги, які, задовольняючи
відповідні потреби набувачів гуманітарної допомоги в Україні, не
створюють загрози життю чи здоров'ю фізичних осіб - набувачів
гуманітарної допомоги та довкіллю України.

Товари (предмети) гуманітарної допомоги підлягають відповідному санітарному, ветеринарному, фітосанітарному, радіологічному та екологічному контролю. Зазначен види контролю здійснюються безкоштовно у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Рішення про надання Україною гуманітарної допомоги
приймається Верховною Радою України або Президентом України. Порядок надання Україною гуманітарної допомоги встановлюється
Кабінетом Міністрів України.

Порушеннями законодавства про гуманітарну допомогу, що тягнуть
за собою кримінальну або адміністративну відповідальність згідно з
законом, є:

- використання гуманітарної допомоги не за цільовим
призначенням;

- використання гуманітарної допомоги з метою отримання
прибутку.

 


Читайте також:

  1. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  2. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  3. XIV. Надання рекомендацій для зарахування
  4. АЛГОРИТМ ДОПОМОГИ
  5. Алгоритм надання провізором належної інформації про безрецептурний ЛП під час здійснення фармацевтичної опіки при симптоматичному лікуванні уражень шкіри
  6. Алгоритм фармацевтичної допомоги (фармацевтичної опіки) при опіках
  7. Аптечка швидкої допомоги
  8. Аспекти надання невідкладної допомоги
  9. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  10. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  11. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  12. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг




Переглядів: 976

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація оповіщення та інформування населення. | Критерії та показники оцінки ефективності функціонування системи безпеки та захисту в НС на підприємстві.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.