Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Змістовий модуль 1.ОСНОВИ СТАТИСТИКИ

 

Тема 1. Предмет і метод статистики (визначення предмету і методу статистики як наукового пізнання, основних категорій статистики, методи й засоби аналізу).

 

Тема 2. Статистичне спостереження (позиціонування статистичного спостереження як методу інформаційного забезпечення, форми, види та способи спостереження).

 

Тема 3. Зведення і групування статистичних даних (розглядаються: суть статистичного зведення, класифікації та групування, принципи формування груп, статистичні таблиці)

 

Змістовий модуль 2.БІБЛІОТЕЧНА СТАТИСТИКА

 

Тема 1. Бібліотечна статистика: визначення, завдання, суб'єкти та об'єкти (визначення предмету бібліотечної статистики її завдань, суб’єктів і об’єктів)

 

Тема 2. Бібліотечна статистика як складова управлінського обліку (позиціонування статистики в контексті управлінського обліку, оди­ниці обліку документів фондів бі­бліотек і органів НТІ, облік окремих видів видань і неопублікованих документів, облік аудіовізуаль­них документів, облік електронних видань)

Тема 3. Основні показники бібліотечної статистики (розглядаються статистичні показники і основи проведення статистичного дослідження в бібліотечній справі)

Змістовий модуль 3.СТАТИСТИЧНА МЕТОДОЛОГІЯ. ОБРОБКА СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ

 

Тема 1. Зведення та групування статистичних даних (програмно-методологічні питання статистичного спостереження, організаційні питання статистичного спостереження)

 

Тема 2. Узагальнюючі статистичні показники (абсолютні, відносні та середні величини; показники динаміки; показники структури сукупності; Показники наочності та інтенсивності)

 

Тема 3. Аналіз статистичних рядів (поняття рядів розподілу; аналіз концентрації, диференціації та подібності розподілів; аналіз інтенсивності динаміки, аналіз тенденції розвитку та коливань)

 

Змістовий модуль 4.УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК ОРГАНІЗАЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ

 

Тема 1. Формування сучасної бібліотечної статистики (бібліотечна статистика в сучасних економічних умовах, проблеми та перспективи розвитку; законодавча і нормативно-правова база бібліотечної статистики)

 

Тема 2. Статистика та оцінка ефективності роботи бібліотек (статистика – як інноваційна складова оцінки ефективності роботи бібліотек: теорія та практика. Особливості, завдання, форми і методи проведення статистичного дослідження як найбільш перспективного напряму бібліотечної справи)

 

Тема 3. Статистичне дослідження бібліотечної діяльності (методологія організації статистичного дослідження бібліотечної діяльності; методи розрахунку і взаємної ув'язки показників; спостереження і контролю за бібліотечною діяльністю; статистичний аналіз, тенденції розвитку та прогнозування)


ТЕМИ І ПЛАНИ ЛЕКЦІЙ

Змістовий модуль 1. ОСНОВИ СТАТИСТИКИ


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  10. II. РОБОЧА ПРОГРАМА
  11. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкала оцінювання: національна та ECTS | Лекція 1.1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.