МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
Співвіднесіть види соціальних інститутів з наведеними прикладами.
14. Принципами функціонування системи соціальних інститутів є: а) взаємозамінність і суверенність; б) автономність і специфічність; в) взаємозв'язок і сумісність; г) об'єктивність і конкретність.
15. Укажіть, яке з приведених нижче положень розкриває сутність поняття "синергія". а). синхронність, односпрямованість зусиль; б) приріст додаткової енергії, що перевищує суму індивідуальних зусиль; в) розподілення загальної роботи, розподіл обов’язків учасників по відношенню один до одного.
16. Основними рисами формальної структури організації є: а) престиж і довіра; б) знеособленість і однозначність; в) багатофункціональність і диференційованість; г) багатозначність і невизначеність.
Прочитайте наведені нижче визначення організації і виберіть найбільш точне, близьке до наукового тлумачення цього явище. а) діяльність, спрямована на упорядкування, регулювання процесів; б) установа, що поєднує безліч людей для досягнення визначених цілей; в) група взаємодіючих людей; г) не менш двох людей, які працюють за для досягнення загальної мети; д) субординація посад і розподіл функцій в установі.
Співвіднесіть поняття із їхнім визначенням.
19. Укажіть, які з перерахованих властивостей не характерні для бюрократії: а) ієрархія посад і позицій внаслідок чого діяльність організації будується на принципах чіткого розподілу праці й обов’язків; б) ґрунтується на системі норм та правил, які забезпечують координацію та субординацію діяльності; в) сувора службова дисципліна; г) здатність приймати самостійні рішення; д) творче мислення.
20. Головний недолік бюрократії: а) раціональність та надійність; б) економічність та надійність; в) невиразність та нейтральність; г) відсутність гнучкості, шаблонність дій; д) централізація влади та ієрархічність;
Хто з вчених ввів у науковий обіг поняття «формальная организация»? а) М. Вебер; б) Веблєн; в) Е Мейо.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|