МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||
Практичне заняття №4. Небезпеки побутового характеру (гострі отруєння, утоплення), їх прояви і дії на людейМета – ознайомити студентів з основними ознаками гострих отруєнь і утоплення; прийомами організації та надання першої медичної допомоги постраждалим.
Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття: Ø Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою. Ø Вивчити основні поняття та визначення. Ø Визначте причини гострих отруєнь, утоплення. Ø При вивченні теми зверніть увагу на ознаки при гострих отруєннях і утопленні. Ø Розглядаючи питання теми зверніть увагу на принципи надання першої медичної допомоги при гострих отруєннях та утопленні і послідовність їх виконання Ø Вивчаючи матеріал цієї теми слід особливу увагу приділити основним заходам безпеки і правилам поведінки людини на воді.
Основні контрольні запитання: 1. Визначення основних понять і термінів: отруєння, отрута, отруєння, антидот, утоплення, асфіксія, «синє» утоплення, «біле» утоплення. 2. Класифікація отруєнь в залежності від умов, де сталося отруєння, характеру дії отрути, ступеня тяжкості. 3. Загальні принципи надання першої медичної допомоги при гострих отруєннях. 4. Алгоритм надання першої медичної допомоги при отруєнні рослинними отрутами. 5. Алгоритм надання першої медичної допомоги при отруєнні отруйними грибами. 6. Алгоритм надання першої медичної допомоги при отруєнні зміїною отрутою. 7. Алгоритм надання першої медичної допомоги при отруєнні алкоголем, ліками. 8. Утоплення, ознаки, способи порятунку, алгоритм першої медичної допомоги. Матеріали для обов’язкового вивчення: Ø Матеріали лекції. Ø Список обов’язкових для вивчення джерел: 1. Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : В.П.Матейчик, Г.Ф.Гусєв – К. НТК, 2013. 2. Практикум з нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : Г.Ф.Гусєв, П.І.Чуваєв, Г.В.Харькова, Г.М.Харамда, С.Т.Сусло, Т.М.Пальчик, В.І. Зюзюн – за ред. В.П. Матейчика. – К. НТУ, 2013 - 114с. 3. Гусєв Г.Ф., Сусло С.Т. Безпека життєдіяльності: Перша медична допомога у екстремальних ситуаціях. Навчальний посібник, К: НТУ, 2008 – С. 53–62. 4. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни безпека життєдіяльності / Укладачі С.Т. Сусло, Г.Ф. Гусєв. – К. НТУ, 2009. – С.40–56. Завдання до практичного заняття: 1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою. 2. Зробити аналіз ситуаційних задач, скласти алгоритм першої медичної допомоги: А. «Після вживання грибів (бліда поганка) у людини з’явилися слинотеча, блювання, пронос, біль у животі, посилена перистальтика кишок - «чути на відстані», різке виділення поту - потерпілий «купається» у поту. Зіниці звужені, порушена гострота зору (потерпілий бачить тільки близькі предмети), реакція зіниць на світло відсутня. Пульс рідкий, АТ крові різко знижений. Дихання ускладнено, особливо видих, з хрипами. Слизові оболонки, шкіра бліді, синюшні». Б. «Після укусу гадюки людина відчула укол, а на шкірі побачила подвійний слід (2 дірочки). Через 20 хв. з'явились набряк, почервоніння шкіри від місця укусу смугами тягнеться до тулуба. На місці укусу виник пухир з кров'яним змістом, відчувається втрата чутливості. Через 1 годину з'явилися задишка, серцебиття. запаморочення, нудота, блювання, сухість у роті. Зіниці розширені, реакція на світло збережена, підвищується температура тіла, різко збільшується частота пульсу до 120 ударів за 1 хв. В. «З води витягли чоловіка без свідомості, шкіра обличчя сіро-синього кольору, пульс на сонній артерії відсутній, грудна клітка не рухається».
*План першої медичної допомоги оформити у вигляді таблиці. Завдання до самостійної роботи: 1.Створити навчальні алгоритми небезпек, пов’язаних із отруєнням отруйними грибами, отрутою гадюки, утопленням та структурно-логічну схеми їх вивчення.
Читайте також:
|
|||
|