Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція № 5. Надзвичайні ситуації. Аварії на потенційно-небезпечних об’єктах

Мета –Розглянути основні причини, наслідки надзвичайних ситуацій (НС) та методи і засоби їх подолання.

Завдання –визначити критерії переходу небезпечної події у НС, одиниці виміру показників класифікаційної ознаки НС та їхні порогові значення у природному середовищі, виробничій, транспортній та інших сферах життєдіяльності.

Очікувані результати – після вивчення теми студент повинен усвідомлювати високу відповідальність майбутнього фахівця як керівного персоналу і працівника адміністрації за долю населення, яке підпадає під дію НС, адже в центрі уваги повинна бути людина як головна цінність держави.

План лекційного заняття:

Ø Основні поняття і терміни: надзвичайна подія, надзвичайні умови, надзвичайна ситуація, осередок ураження, зона зараження.

Ø Класифікація НС за причинами походження, територіального поширення і обсягів заподіяних або очікуваних збитків.

Ø Критерії переходу небезпечної події у НС, одиниці виміру показників класифікаційної ознаки НС та їхні порогові значення у природному середовищі, виробничій, транспортній та інших сферах життєдіяльності.

Ø Принципи, заходи та засоби забезпечення безпеки у разі виникнення НС.

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Список обов’язкових для вивчення джерел:

1. Желібо Є.П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С. 253–278.

2.Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник –К., «Основа», 2011, - С.283-287

Додатковий матеріал для вивчення:

1.Желібо Є П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. 3-є вид./ За ред. Є.П. Желібо. – К.: Каравела, 2004. – С. 306–310.

2.Ю.С.Скобло, В.Г.Цапко, Д.І.Мазоренко, Л.М.Тіщенко. Безпека життєдіяльності: Навч.посіб. /За ред. В.Г.Цапка. 3-тевид. К.: Знання, 2004., С.335–344, 366–384

 

 

Практичне заняття № 5

Визначення параметрів зон радіаційного та хімічного забруднення

Мета роботи – навчитись визначати параметри зон радіоактивного та хімічного зараження з використанням довідникових таблиць.

 


Читайте також:

  1. Аварії (катастрофи) на хімічно небезпечних об’єктах
  2. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  3. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  4. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  5. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  6. Аварії з викидом сильнодіючих отруйних речовин (СДОР)
  7. Аварії з витоком сильнодіючих отруйних речовин
  8. Аварії з витоком сильнодіючих отруйних речовин
  9. Аварії і катастрофи на транспорті.
  10. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  11. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  12. Аварії на радіаційно-небезпечних об’єктах




Переглядів: 892

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що слід зробити при судомах в м'язах литки під час плавання? | Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.