Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття.

Ø Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою.

Ø Вивчити основні поняття та визначення.

Ø При вивченні матеріалу теми звернути увагу на принципи оцінки радіаційної та хімічної обстановки і послідовність визначення зон радіаційного або хімічного забруднення.

Ø Особливу увагу звернути на правила поведінки на зараженій місцевості та основні способи та засоби захисту співробітників і населення.

Основні контрольні запитання

1. Визначення основних понять і термінів: радіаційна безпека, радіаційна обстановка,зона радіоактивного зараження, осередок радіаційного ураження, хімічна обстановка, зона хімічного зараження, осередок хімічного ураження, вертикальна стійкість повітря: інверсія, конвекція, ізотермія.

2. Загальні поняття про оцінку радіаційної обстановки.

3. Принципи оцінки радіаційної обстановки.

4. Порядок визначення розмірив зон радіоактивного зараження.

5. Принципи оцінки хімічної обстановки.

6. Методика визначення розмірів зон хімічного зараження.

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : В.П.Матейчик, Г.Ф.Гусєв – К. НТК, 2013.

Ø Практикум з нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : Г.Ф.Гусєв, П.І.Чуваєв, Г.В.Харькова, Г.М.Харамда, С.Т.Сусло, Т.М.Пальчик, В.І. Зюзюн – за ред. В.П.Матейчика. – К.НТУ, 2013 - 114с.

Ø Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни безпека життєдіяльності / Укладачі С.Т. Сусло, Г.Ф. Гусєв. – К. НТУ, 2009. – С.57-63.

Ø Сусло С.Т.,Заплатинський В.М., Харамда Г.М. Цивільний захист: Навчальний посібник за редакцією М.О. Біляковича –К.: Арістей, 2007.- С.146-194.

Ø Сусло С.Т. Безпека життя і діяльності людини. Навчальний посібник, МОН України, К., НТУ, 2001 – 288с.

Ø Шоботов В.М. Цивільна оборона: Навч. посіб. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – С. 206 – 217

Завдання для практичного заняття:

1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою.

2. Дати оцінку обстановці, що склалася внаслідок аварії на радіаційно- та хімічно небезпечних об'єктах, визначити основні параметри зон радіаційного і хімічного забруднення та запропонувати заходи щодо захисту працівників об’єкту та населення у зоні лиха.

3. Сформулювати висновки щодо проведених досліджень.

 


Читайте також:

  1. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. IV. Підсумок заняття.
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  7. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  8. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  9. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  10. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 434

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 5. Надзвичайні ситуації. Аварії на потенційно-небезпечних об’єктах | Робота 1. Прогнозування зон радіоактивного забруднення місцевості за слідом хмари.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.