Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція №7. Транспортні аварії і катастрофи, їх класифікація

Мета – вивчення причин виникнення транспортних аварій та їх наслідків.

Завдання – визначити види транспортних аварій техногенних небезпек та проаналізувати їх негативний вплив на життєдіяльність людини.

Очікувані результати – після розгляду теми студенти повинні знати причини та види аварій і катастроф на транспорті, вміти визнавати розмір наслідків.

 

План лекційного заняття:

Ø Визначення основних понять і термінів: безпека руху, дорожньо-транспортні пригоди, транспортний травматизм, автомобільна травма, транспортний травматизм, автомобільна травма, реанімація, шок, знеболювання, пов'язка, іммобілізація, транспортна іммобілізація.

Ø Небезпечні події на транспорті та аварії на транспортних комунікаціях. Транспортні аварії і катастрофи, їх класифікація.

Ø ДТП, причини порушення загальних правил поведінки на вулицях і дорогах та користування транспортними засобами.

Ø Транспортний травматизм, його види.

Ø Автомобільні травми, механізм їх розвитку при ДТП.

Ø Організаційні заходи допомоги у ДТП та принципи першої медичної допомоги потерпілим.

 

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Желібо Є П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С. 72– 80

Ø Безпека життєдіяльності: Навч. посіб. / За ред. В.Г. Цапка. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання – Прес, 2003. – С. 153 – 192.

Ø Пістун І. П. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. – Суми: ТОВ «Еліта – Стар», 1999. – С. 195 – 221, 242 – 290.

Ø 3. Ю.С.Скобло, В.Г.Цапко, Д.І.Мазоренко, Л.М.Тіщенко. Безпека життєдіяльності: Навч.посіб. /За ред.В.Г.Цапка. _ 3-тевид. _ К.: Знання, 2004., С.169-170, 243-246

 

Практичне заняття №7


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. IV класифікація боргу.
  3. V. Класифікація і внесення поправок
  4. V. Класифікація рахунків
  5. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  6. Аварії (катастрофи) на хімічно небезпечних об’єктах
  7. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  8. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  9. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  10. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  11. Аварії з викидом сильнодіючих отруйних речовин (СДОР)
  12. Аварії з витоком сильнодіючих отруйних речовин




Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як треба діяти при хімічних опіках? | Дорожньо-транспортний травматизм, перша медичнадопомога потерпілим

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.