Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 1. Правовий режим територій та об’єктів природно-заповідного фонду за законодавством України (2 год.)

1. Поняття та склад природно-заповідного фонду: законодавчі та наукові підходи.

2. Правові форми та види використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

3. Структурно-функціональне забезпечення організації, охорони і використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

4. Правовий режим окремих територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

5. Правові та економічні засоби збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

6. Юридична відповідальність за порушення законодавства про природно-заповідний фонд.

 

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

1. Розглянути історико-правові аспекти та перспективи розвитку заповідної охорони природи.

2. Окреслити напрями розвитку наукової думки щодо охорони та використання об’єктів та територій природно-заповідного фонду.

3. Визначити перспективи становлення та розвитку природно-заповідного права у складі екологічного права.

4. Проаналізувати нормативно-правові засади збереження, охорони та використання об’єктів та територій природно-заповідного фонду.

5. Визначити місце і роль законодавства про природно-заповідний фонд у системі законодавства про екологічну мережу.

6. Визначити основні правові принципи охорони та використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

7. Дослідити правові засади приватизації територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

8. Визначити правовий режим і підпорядкованість територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

9. Дослідити повноваження спеціально уповноваженого органу державного управління у галузі організації, охорони та використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

10. Дослідити повноваження адміністрацій територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

11. Розглянути правові засади участі громадськості у процесі охорони та використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

12. Визначити особливості розподілу та перерозподілу природних ресурсів як функції управління в галузі організації, охорони і використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

13. Дослідити правові засади здійснення екологічної експертизи у складі функцій управління в галузі організації, охорони і використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

14. Проаналізувати юридичне значення резервування для подальшого заповідання цінних природних територій та об’єктів.

15. Дослідити особливості правового режиму біосферних та природних заповідників.

16. Дослідити особливості правового режиму національних природних парків.

17. Розкрити особливості економіко-правового забезпечення організації та функціонування територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

18. Визначити особливості обчислення та компенсації шкоди, заподіяної територіям та об’єктам природно-заповідного фонду.

 

Рекомендована література:

Основні джерела: 11, 51, 151-155, 63, 212.

Додаткові джерела: 306, 336, 371, 391.

Нормативно-правові акти. 1, 2, 12, 21, 66, 117, 187, 210, 212, 274, 277, 434.

 


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Флот древньої України
  3. II. Навчальні цілі заняття
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. Флот княжої України-Руси
  6. III. Козацький флот України
  7. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  9. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  10. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  11. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  12. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.




Переглядів: 608

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовний модуль 4 | Тема 16. Правовий режим рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон (територій, ресурсів) та курортів України (8 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.059 сек.