Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовний модуль 4

Особлива частина екологічного права.

Природоохоронне право. Право екологічної безпеки.

Спеціальна частина екологічного права.

Міжнародно-правове співробітництво України в галузі екології (міжнародне екологічне право)

Частина 1. Природоохоронне право

Тема 15. Правовий режим використання та охорони територій та об'єктів природно-заповідного фонду за законодавством України (8 год.)

Лекція 1. Правовий режим використання та охорони територій та об'єктів природно-заповідного фонду за законодавством України (2 год.)

1. Поняття правового режиму природно-заповідного фонду як об’єкта правового регулювання, охорони та використання.

2. Склад і класифікація територій та об’єктів природно-заповідного фонду за чинним законодавством.

3. Форми права власності на території та об’єкти природно-заповідного фонду.

4. Правові форми та види використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

5. Права громадян у галузі охорони і використання природно-заповідного фонду.

6. Особливості управління в галузі організації, охорони і використання природно-заповідного фонду.

7. Правовий режим окремих територій та об’єктів природно-заповідного фонду.

8. Юридична відповідальність за порушення законодавства про природно-заповідний фонд.

 


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типове завдання модульної контрольної роботи за змістовним модулем 3 | Практичне заняття 1. Правовий режим територій та об’єктів природно-заповідного фонду за законодавством України (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.