Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2

Форма № Н-5.05 ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ №2 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 1 1. Визначити поняття природи і суспільства та показати їх єдність і відмінність. 2. Розглянути структуру свідомості та її властивості. 3. Як, на Ваш погляд, пов’язані поняття «необхідність» і «свобода»?   Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.     Форма № Н-5.05
ДВНЗ «ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ Освітньо-кваліфікаційний рівень Бакалавр Усі напрями підготовки і спеціальності Семестр Осінній / весняний Навчальна дисципліна Філософія МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ №2 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 2 1. Охарактеризувати основні історичні етапи та типи взаємодії суспільства і природи. 2. Дати тлумачення поняттям суспільної та індивідуальної свідомості й обґрунтувати їх діалектичний взаємозв’язок. 3. Як Ви розумієте вислів Арістотеля: «Платон мені друг, але істина дорожче»?   Затверджено на засіданні кафедри «Філософія» Протокол №__ від «_____» 20__ Завідувач кафедри «Філософія» ____________ проф. Муза Д. Є. Екзаменатор ____________ доц. Пашков В. І.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. IV. Питання самоконтролю.
  4. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  5. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  6. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  7. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  8. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  9. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю
  10. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  11. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю
  12. ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ




Переглядів: 787

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Форма № Н-5.05

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.