МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 21. Визначити поняття природи і суспільства та показати їх єдність і відмінність. 2. Охарактеризувати основні історичні етапи та типи взаємодії суспільства і природи. 3. Розглянути основні концепції суспільного життя: ідеалістичну, натуралістичну, матеріалістичну. 4. Визначити поняття суспільних відносин, охарактеризувати їх види і структуру. Розглянути суспільство як систему відносин. 5. Дати тлумачення поняттю суспільного виробництва. Охарактеризувати матеріальне і духовне виробництво. 6. Розглянути спосіб виробництва, проаналізувати його структуру і роль у суспільстві. 7. Висвітлити поняття суспільно-економічної формації. Дати структуру та охарактеризувати формаційний підхід до аналізу історичного процесу. 8. Визначити поняття цивілізації. Розглянути цивілізаційний підхід до аналізу історичного процесу. 9. Розкрити сутність діалектико-матеріалістичного розуміння історії. 10. Висвітлити поняття свідомості. Проаналізувати свідомість як філософську проблему. 11. Дати аналіз природних передумов свідомості. Охарактеризувати відображення та еволюцію його основних форм. 12. Розкрити соціальну сутність свідомості. Проаналізувати суспільно-історичні основи її виникнення. 13. Розглянути структуру свідомості та її властивості. 14. Дати тлумачення поняттям суспільної та індивідуальної свідомості й обґрунтувати їх діалектичний взаємозв’язок. 15. Розглянути структуру суспільної свідомості: рівні, сфери, форми. 16. Проаналізувати закономірності розвитку суспільної свідомості. 17. Розглянути основні концепції теорії пізнання в історії філософії: емпіризм, раціоналізм, ірраціоналізм. 18. Висвітлити проблему пізнаваності світу та основні варіанти її вирішення. 19. Розкрити діалектику процесу пізнання. Обґрунтувати єдність чуттєвого, раціонального та інтуїтивного в пізнанні. 20. Визначити поняття істини. Проаналізувати співвідношення істини й заблудження. Дати основні характеристики істини. 21. Висвітлити проблему критерію істини в історії філософії та дати оцінку різним підходам до цієї проблеми. Охарактеризувати роль практики в пізнанні. 22. Визначити поняття науки. Розкрити специфіку наукового пізнання. 23. Охарактеризувати методи і форми наукового пізнання. 24. Висвітлити специфіку філософського розуміння людини та дати оцінку різним філософським підходам до вирішення питання про її сутність. 25. Проаналізувати проблему антропосоціоґенезу, її сучасний стан. 26. Показати єдність природного, соціального і духовного в людині. 27. Визначити та проаналізувати зміст понять: «людина», «індивід», «особистість», «індивідуальність». 28. Розглянути проблему взаємовідносин особи і суспільства. 29. Висвітлити проблему сенсу життя людини в духовному досвіді людства. 30. Визначити поняття глобальних проблем сучасності та розглянути передумови і шляхи їх вирішення. 31. Як, на Ваш погляд, пов’язані поняття «необхідність» і «свобода»? 32. Як Ви розумієте вислів Арістотеля: «Платон мені друг, але істина дорожче»? 33. Як Ви розумієте вислів Сократа: «Пізнай самого себе»? 34. Як Ви розумієте вислів: «Теорія без практики мертва, практика без теорії сліпа»? 35. У чому, По-вашому, спільність і відмінність істин філософії і науки? 36. Чи згодні Ви з твердженням Піррона, що щастя людини в незворушності і спокої духу? 37. Як Ви розумієте вислів: «Слухняного доля веде, а неслухняного – тягне»? 38. Що таке фаталізм і волюнтаризм? 39. Чого в людині більше: природного, соціального або духовного? 40. Як розуміти вислів В. І. Леніна: «Свідомість людини не тільки відображає об'єктивний світ, але й творить його»? 41. Як розуміти вислів Б. Спінози: «Свобода є пізнана необхідність»? 42. Як Ви оцінюєте твердження Й. Діцгена: «Мозок також виділяє думку, як печінка виділяє жовч»? 43. Що означає, По-вашому, бути вільним? 44. Чи згодні Ви з висловом: «Зо всіх позицій машина може стати моделлю людини»? 45. Чи згодні Ви з твердженням, що інтуїція – особливий рід пізнання істини, що не спирається на практику і закони логіки? Читайте також:
|
||||||||
|