Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 1. Правовий режим використання та охорони виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу (2 год.)

1. Виключна (морська) економічна зона та континентальний шельф як складові навколишнього природного середовища та об’єкти правової охорони і використання.

2. Правові форми та види використання виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу.

3. Структурно-функціональне забезпечення охорони і використання виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу.

4. Правове регулювання наукових досліджень у виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі.

5. Юридична відповідальність за порушення законодавства про виключну (морську) економічну зону та континентальний шельф.

 

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

1. З’ясувати особливості складу виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу згідно з чинним законодавством.

2. Провести співвідношення конституційних засад виключності права власності Українського народу на природні ресурси виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу з нормами міжнародного права.

3. Проаналізувати права та обов’язки України та інших держав у виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі.

4. Проаналізувати проблеми делімітації виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу в умовах Чорного та Азовського морів.

5. Провести юридичну класифікацію видів використання природних ресурсів виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу та вказати на її науково-практичне значення.

6. Дослідити правовий режим територіального моря у контексті законодавства про виключну (морську) економічну зону та континентальний шельф.

7. Визначити особливості правового регулювання використання і охорони рибних та інших живих ресурсів виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу.

8. Окреслити засади правового регулювання використання надр виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу.

9. Дослідити види та юридичне опосередкування функцій управління у галузі використання та охорони природних ресурсів виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу.

10. Проаналізувати положення загальнодержавних програм у сфері охорони та використання природних ресурсів виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу, визначити їх юридичне значення.

11. Визначити особливості правового забезпечення проводження з відходами у виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі.

12. Дослідити проблеми юридичної відповідальності юридичних осіб за правопорушення у виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі.

 

Рекомендована література:

Основні джерела: 51, 106, 151-155, 484.

Додаткові джерела: 391.

Нормативно-правові акти: 1, 11, 18, 28, 39, 136, 166, 177, 270, 276, 281, 292, 344, 347, 459.

 

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Определение метрологических характеристик контрольно - измерительных приборов при различных режимах эксплуатации
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 1. Правовий режим використання та охорони виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу (2 год.) | Частина 2. Право екологічної безпеки (антропоохоронне право)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.