МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ КРАЇН МІЖНАРОДНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ТА ПРОАНАЛІЗУЙТЕ ПОЗИЦІЇ В НИХ ПРОВІДНИХ КРАЇН.Глобальна економіка характеризується структурою, яка має різні аспекти, з огляду на аналіз різних її складових частин. Найчастіше виокремлюють галузеву, типологічну й регіональнуструктури.Типологічна структура світової економіки виявляється як єдина система різних за рівнем соціально-економічного розвитку країн.. Типологічна структура не є раз і назавжди сформованою, вона знаходиться у постійній динаміці, оскільки темпи економічного, соціального, технологічного розвитку країн світу неоднакові; час від часу відбувається перехід країн з одного типового блоку до іншого. Критерієм поділу країн світу за класифікацією ООН є рівень соціально- економічного розвитку країн. За цією схемою визначаються такі типи країн: 1економічно розвинуті країни (іноді – індустріально розвинуті); 2країни, що розвиваються (з виокремленням нових індустріальних і найменш розвинутих країн); 3країни з транзитивною економікою; 4соціалістичні країни (або країни з командно-адміністративною економікою). Світовий банк запропонував кількісний критерій типологічної класифікації країн, а саме, - душовий показник ВВП: • високорозвинуті країни (ВВП на душу населення понад 20 тис. дол.); • країни вище середнього рівня розвитку (10-20 тис. дол.); • країни нижче середнього рівня розвитку (5-10 тис. дол.); • бідні країни (менше 5 тис. дол.). МВФ використовує таку класифікацію країн: • країни з розвинутою економікою (G7 ( США, Канада, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Великобританія) + країни єврозони); • країни з ринками у стадії формування та такі, що розвиваються (країни СНД, країни, що розвиваються Азії, Латинської Америки та Карибського басейну, Близького Сходу, Північної та Південної Африки) Сполучені Штати Америки – найрозвиненіша країна світу, одна з найбільших за територією та чисельністю населення держава. Площа США становить 9,4 млн. км2 (четверте місце після Росії, Канади й Китаю), населення – 313,85 млн. чол. на липень 2012 р. (третє місце після Китаю та Індії). ВВП США є найбільшим у світі і становив у 2013 р. 15684 млрд дол. США. Частка Сполучених Штатів у валовому світовому продукту (ВСП) досягає 19% в розрахунку за ПКС; якщо ж рахувати за поточним курсом валют, то вона сягає 21,5%. Вплив США на діяльність таких організацій, як Світовий Банк, МВФ, Економічна й соціальна рада ООН, Світова організація торгівлі, - беззаперечний. Так, саме від позиції США в першу чергу залежить прийняття чи неприйняття якихось держав до СОТ. Через механізм НАТО, де Сполучені Штати також є лідером, вони ініціюють політику економічної блокади держав, які на думку американського уряду, загрожують національній безпеці США або порушують міжнародні принципи демократії (серед недавніх прикладів – Лівія, Ірак, Югославія, Афганістан, Сирія).
Читайте також:
|
||||||||
|