Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 18. Право спільної власності

Питання для усного опитування та дискусії

1. Поняття, підстави виникнення та види права спільної власності.

2. Право спільної часткової власності:

ü Поняття та зміст права спільної часткової власності;

ü Особливості здійснення права спільної часткової власності;

ü Відчуження частки співвласником, переважне право на купівлю його частки;

ü Виділення частки співвласника. Припинення спільної часткової власності.

3. Право спільної сумісної власності фізичних осіб:

ü Поняття, особливості виникнення, здійснення та припинення права спільної сумісної власності;

ü Право спільної сумісної власності подружжя;

ü Право спільної сумісної власності учасників селянського (фермерського) господарства;

ü Право спільної сумісної власності членів об`єднання співвласників багатоквартирного будинку.

Ситуативні завдання

Студенти вирішують ситуації за поданою фабулою з теми заняття:

1. Вирішіть задачі:

Задача № 1

Громадяни Тушко та Бровко були співвласниками будинку, який належав їм на праві спільної власності. Бровко, який проживав на другому поверсі, збудував веранду. Після чого Тушко звернувся з позовом до суду про її знесення. У позовній заяві він зазначив, що веранда перекриває природне освітлення його кімнати та змушує його постійно користуватись електроосвітленням.

На яке коло питань розраховане дане завдання? Чи підлягає позов задоволенню? Чи змінилося б рішення суду в разі, коли б Бровко. був власником усього будинку, а Тушко — наймачем першого поверху цього будинку?

 

Задача № 2

Турбіній на праві приватної власності належало 4/5 будинку, а 1/5 будинку належала Іванову. За договором міни Турбіна передала Кузіну свою частину. Іванов звернувся з позовом до суду про визнання договору міни недійсним, посилаючись на ст. 362 ЦК України.

На яке питання теми розраховане завдання? Як слід вирішити справу?

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. III. ГРАЖДАНСКОЕ ПРАВО
  3. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  4. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  5. Up тоне право
  6. V. Класифікація і внесення поправок
  7. VI. УГОЛОВНОЕ ПРАВО И УГОЛОВНЫЙ ПРОЦЕСС
  8. XII. Право на першочергове зарахування
  9. XIX. ОСОБЕННОСТИ ПРАВОВОГО РЕЖИМА ПРИРОДНЫХ РЕСУРСОВ
  10. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  11. А) Філософія православ'я
  12. А. Правобережну Україну.




Переглядів: 1004

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Задача № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.