Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 21. Захист права власності та інших речових прав

Питання для усного опитування та дискусії

1. Поняття та значення захисту речових прав. Охорона та захист речових прав у цивільному праві. Види способів захисту речових прав.

2. Віндикаційний позов:

ü Підстави пред`явлення віндикаційного позову;

ü Умови задоволення позову;

ü Розрахунки по доходах та витратах при витребуванні майна.

3. Негаторний позов.

4. Позов про визнання права власності чи іншого речового права.

5. Вимога про звільнення майна з-під арешту (про виключення майна з опису);

6. Позов про захист прав співвласника у разі виділу, поділу та продажу спільного майна.

Ситуативні завдання

Студенти вирішують ситуації за поданою фабулою з теми заняття:

1. Вирішіть задачі:

Задача № 1

Кукушкіна звернулася до суду з позовом до Носика про повернення належного їй годинника. Позивачка посилалася на те, що Носик знайшов загублений нею годинник та відмовляється його повернути. Відповідач не визнавав позову, категорично заперечуючи факт знахідки.

Яким може бути рішення суду? Дайте правову оцінку ситуації.

Чи зміниться рішення суду, якщо:

а) Носик купив годинник у комісійному магазині?

б) годинник був подарований Носику його товаришем?

в) Кукушкіна здала годинник у майстерню на ремонт та не забрала його. Майстерня через півроку реалізувала годинник через комісійний магазин.

 

Задача № 2

Суворова, майно якої було конфісковано згідно із вироком суду, звернулася з позовом в інтересах своєї неповнолітньої дочки про звільнення з-під арешту належних їй золотих виробів, подарованих бабусею, а також грошових сум, накопичених за рахунок отриманих на дочку аліментів.

Суд відмовив Суворовій у прийнятті заяви на тій підставі, що зазначені кошти одержані за рахунок доходів Суворової.

Вирішіть справу. Проаналізуйте Постанову Пленуму Верховного Суду України від 27.08.1976 № 6 «Про судову практику в справах про виключення майна з опису».

 

Задача № 3

Громадянин Брюшко за нотаріально посвідченим договором подарував своєму племіннику Сірку піаніно. Той відразу не спромігся перевезти інструмент до себе додому.

Брюшко помер. Його невістка через три дні після смерті Брюшка передала піаніно Лісовому. Дізнавшись про це, Сірко звернувся до суду з позовом про витребування піаніно.

На яке коло питань розраховане дане завдання? Яке рішення повинен винести суд? Чи змінилося б рішення у випадку, коли б договір дарування не було нотаріально посвідчено?


Читайте також:

  1. D (правая) S (левая)
  2. I. ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  3. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  4. II. ТЕОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  5. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  6. III. Захист інтересів клієнта
  7. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  8. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  9. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  10. L. Понятие права
  11. O ексклюзивний розподіл на правах винятковості.
  12. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ




Переглядів: 966

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача № 4 | Задача № 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.