Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача № 4

Пенсіонер Кошкін, не маючи інших засобів для існування, крім пенсії, вирішив продати свою земельну ділянку. Покупцю, що з’явився до нього по оголошенню, він сказав, що продає землю, але зберігає за собою старенький будинок. Спадкоємців у нього немає, і він бажає дожити своє життя у цьому будинку.

Покупець з умовами, висунутими Кошкіним, погодився, і сторони уклали договір купівлі-продажу земельної ділянки. У договорі було зафіксовано, що будинок залишається у власності продавця, про умови користування земельною ділянкою нічого не говорилося. При будівництві будинку для покупця виникла необхідність визначити місце для складування будівельних матеріалів. Покупець заявив Кошкіну, що для цього треба знести дров’яний сарай, що розташований біля його будинку. Він вважає, що за умовами договору продавець вправі користатися тільки тією частиною землі, що знаходиться під його будинком. Кошкін заперечував проти цього, оскільки без запасу дров він не може зпроживати у будинку. Кошкін звернувся за порадою в юридичну громадську приймальну Хмельницького університету управління та права.

Яке роз’яснення повинен йому дати черговий по приймальні?

Методичні вказівки

Ключовими термінами, на розумінні яких базується засвоєння навчального матеріалу теми, є : володіння, сервітут, земельний сервітут, особистий сервітут, суперфіцій, емфітевзис.

З метою глибокого засвоєння навчального матеріалу при самостійному вивченні теми студенту варто особливу увагу зосередити на положеннях таких нормативних актів:

Цивільний кодекс України;

Земельний кодекс України від 25.10.2001 р.;

Закон України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Під час вивчення зазначеної теми слід з’ясувати зміст, правове трактування та співвідношення понять «обмежені речові права», «інші речові права», «речові права на чуже майно».

Семінарське заняття 7


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 298

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача № 3 | Тема 21. Захист права власності та інших речових прав

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.