МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Посередники. Причини звернень до їх послуг. Принципи і фактор. Операції, які виконують посередники.Посередники- це юридична чи фізична особа, яка знаходиться між іншими контрагентами комерційного процесу і виконують функції їхнього зведення одного з одним для обміну товарами, послугами, інформацією. Виділяють також такі принципи: –рівноправність сторін, що передбачає альтернативу вибору контрагентів та відповідальність за порушення; –підприємливість, кмітливість і винахідливість; –оперативність (своєчасність виконання завдань, поставлених контрагентом); –обслуговування контрагентів; -комерційні засади діяльності – ділова активність з мтеою отримання прибутку; –договірні засади між суб’єктами відносин. На посередницьку діяльність впливають такі фактори: Þ грошовий капітал (наприклад, у оптового посередника недостатньо коштів для організації складання продукції, тому він може здійснювати посередницьку діяльність транзитом, формуючи лише заявки на продукцію); Þ фактор часу (посередники можуть здійснювати окремі операції за дорученням клієнта в окремо відведений час); Þ основні засоби (це транспортні засоби і наявні площі, що в свою чергу можуть гальмувати або прискорювати посередницьку діяльність); Þ науково-інформаційні ресурси (інформаційно-наукові ресурси – наприклад, посередник на ринку брокер для заключення угод має володіти інформацією про виробника, бути компетентним щодо заключення угод) Операції які виконують посередники: - дослідницька робота – збір інформації, необхідної для планування і покращання обміну; - стимулювання збуту - короткотермінові заходи, спрямовані на збудження швидкої реакції ринку у відповідь на пропоновану фірмою продукцію; - встановлення ---- контактів - налагодження і підтримання зв’язків з потенційними покупцями; ----- - проведення переговорів – узгодження цін та заключення контрактів; - пристосування товарів - підгонка товару під вимоги покупців (стосується таких видів діяльності як виробництво, сортування, монтаж, упакування); організація товароруху – транспортування і складання; - фінансування — пошук та використання кошт для покриття витрат діяльності з доставки товарів до споживачів; - прийняття ризику — прийняття на себе відповідальності за доведення товарів до кінцевих споживачів. Читайте також:
|
||||||||
|