Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види посередницьких структур.

Торгово-посередницькі фірми – незалежні торгові посередники, які укладають контракти з виробниками на поставку продукції, а потім реалізують її споживачам за ціною ринку. Звичайно – це великі фірми, які мають у своєму розпорядженні склади, транспортні засоби, кадри і які займаються оптовою торгівлею.

Дистриб’ютори – самостійні фірми, які пропонують виробникам товарів та послуг себе у ролі збутових посередників. Вони купують товари у свою власність і відповідно продають товар від свого імені та за власний рахунок. В Україні дистриб’ютори зазвичай представляють інтереси зарубіжних фірм.

Дилер – торговий посередник, що скуповує товар у виробника на підставі договору куплі-продажу і, стаючи власником товару, перепродує його за ринковою ціною. Як правило, дилери продають техніку або транспорт, при чому самостійну будуть здійснювати післягарантійне обслуговування, постачати запчастини.

Комісіонер– торговий представник, що діє за дорученням клієнта і продає свій товар, або визначає на нього замовлення. Комісіонери в своєму розпорядженні звичайно мають складські приміщення для розміщення і зберігання товарів.

Консигнатор – продає товари виробника з отриманням права на рекламування і реалізацію товару від свого імені, але за рахунок консигнанта. Використовується з метою освоєння нових ринків або просування нових товарів. Якщо товар не реалізовано, він повертається виробнику.

Агенти – діють за дорученням іншої особи (принципала) і укладають комерційні угоди. За свої послуги агент отримує винагороду у вгляді % від укладених угод. Може не тільки укладати угоди, а й здіснювати безпосередній продаж.


Читайте також:

  1. Види виробничих структур.
  2. Види посередницьких операцій банків
  3. Витрати обігу торгово-посередницьких підприємств
  4. Концепція множинності вертикальних структур.
  5. Недоліки дивізіональних структур.
  6. Оборотні кошти торгово-посередницьких підприємств.
  7. Організаційне проектування та ситуаційні чинники. Принципи побудови організаційних структур.
  8. Організація праці й система її оплати на торгово-посередницьких підприємствах.
  9. Основні фонди та капітальні вкладення торгово-посередницьких підприємств.
  10. Показники діяльності торгово-посередницьких підприємств.
  11. Показники ефективність торгово-посередницьких підприємств




Переглядів: 1172

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Посередники. Причини звернень до їх послуг. Принципи і фактор. Операції, які виконують посередники. | Господарські зв’язки та відносини, що їх засвідчує. Їх класифікація. Міжгалузеві і внутрішньогалузеві зв’язки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.