МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Витрати обігу торгово-посередницьких підприємствВитрати обігу – це витрати, необхідні для забезпечення зв'язку між виробництвом і споживанням, для здійснення всіх тих процесів, які мають місце у сфері обігу продукції. Витрати обігу включають такі види витрат: 1) оплата праці працівників ТПП; 2) оплата послуг підприємств інших галузей (транспорту, зв'язку й т.ін.); 3) витрати по оплаті вартості матеріальних витрат (упаковка, паливо, електроенергія, знос тари, амортизація основних фондів); 4) недостачі й втрати товарів у дорозі й при зберіганні; 5) інші витрати (відсотки за кредит, податки й збори, страхування цінностей, націнки, сплачені постачальникам). Структура витрат обігу показує, яку частку займають окремі види витрат у загальній сумі витрат. Витрати ТПП мають таку структуру: 1. Транспортні витрати: 1.1. Витрати з завезення товарів – оплата тарифів і фрахту всіх видів транспорту при завезенні товарів на склади ТПП, збори транспортних організацій, оплата рахунків сторонніх організацій за виконання навантажувально-розвантажувальних робіт і послуг при розвантаженні товарів, що поступили на склади ТПП. 1.2. Витрати з відправки товарів. 2. Складські витрати: 2.1. Зарплата складського персоналу. 2.2. Витрати на зміст і експлуатацію складських будівель і споруд. 2.3. Складські витрати на зміст і експлуатацію підйомно-транспортних механізмів і устаткування. 2.4. Витрати з поточного ремонту. 2.5. Витрати з тари, зберігання, підробки, сортування й упаковки товарів. 2.6. Витрати на зміст апарату управління. 2.7. Відсотки за кредит. 2.8. Витрати з приймання та відправки нафтопродуктів. 2.9. Інші витрати – витрати на відрядження працівників складського господарства (окрім працівників апарату управління), відрахування на соціальне страхування по заробітній платні, витрати на раціоналізацію, на винахідництво і проведення дослідів, з охорони праці й техніки безпеки, на санітарно-профілактичні заходи; оплата довідкової та інформаційної літератури, для складського господарства; втрат від простоїв, посібників з непрацездатності внаслідок виробничих травм. 3. Непродуктивні витрати: 3.1. Недостачі та втрати товарів у дорозі, при зберіганні в межах норм вибуття; 3.2. Недостачі та втрати товарів у дорозі, при зберіганні понад норми вибуття; 3.3. Платня за користування вагонами та контейнерами понад встановлені норми. 4. Інші витрати: 4.1. Націнки сплачені постачальникам – понад вартості товарів, які не відшкодовувані споживачами. Основні шляхи зниження витрат обігу: 1) Раціоналізація товарообігу з урахуванням поліпшення розміщення виробництва і комплексного розвитку економічних районів, забезпечення високих темпів виробництва і поліпшення використовування перевозки сировини, матеріалів і палива; формування раціональних транспортних зв'язків, економічно доцільний розподіл перевезень вантажів між видами транспорту; вдосконалення організації перевалювання вантажів; підвищення рівня комплексної механізації навантажувально-розвантажувальних робіт. 2) Зниження витрат з транспортування вантажів і витрат зі зберігання і реалізації продукції. 3) Скорочення непродуктивних витрат. 4) Зниження витрат на зміст апарату управління (подальше вдосконалення структури органів ТПП, скорочення паралельно діючих підрозділів; підвищення продуктивності праці управлінського персоналу та ін.).
Читайте також:
|
||||||||
|