Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інноваційні навчальні технології, що використовуються на лекційних заняттях

  Тема лекції   Кількість годин Види інноваційних навчальних технологій
у поточному навчальному році заплановано на наступний навчальний рік
Поняття, предмет і система конституційного права в зарубіжних країнах   Лекція-вступна Лекція-вступна
Конституції та інші джерела конституційного права. Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Конституційно–правовий статус людини та громадянина Лекція-конференція Лекція-візуалізація
Вибори та референдуми як основні форми народовладдя в зарубіжних країнах. Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Політичні партії в зарубіжних країнах проблемна Лекція проблемна
Конституційний статус держави в зарубіжних країн Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Парламент в зарубіжних країнах Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Глава держави в зарубіжних країнах Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Уряд в зарубіжних країнах Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Конституційне регулювання судової влади. Лекція-інформаційна Лекція-інформаційна
Організація публічної влади на місцях Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Основи конституційного права країн Західної Європи Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Основи конституційного права країн Західної Європи Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Основи конституційного права країн Східної Європи. Лекція-візуалізація Лекція бінарна
Основи конституційного права Росії Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Основи конституційного права країн Америки. Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація
Основи конституційного права країн Азії.   Лекція-візуалізація Лекція-візуалізація

Лекційний матеріал з курсу «Конституційне право зарубіжних країн» подається за допомогою різних форм:

Лекція-візуалізація – форма подавання лекційного матеріалу засобами ТЗН чи аудіо-, відеотехніки, що передбачає розгорнуте чи коротке коментування викладачем візуальних матеріалів (натуральних об’єктів – людей у їхніх діях і вчинках, у спілкуванні; картин, малюнків, фотографій, слайдів, схем, таблиць, графіків, моделей).

Лекція вступна – вид лекцій, який дає перше цілісне уявлення про навчальний предмет і орієнтує студентів у системі роботи з навчальної дисципліни.

Лекція інформаційна – вид лекцій, що орієнтований на викладення і пояснення студентам наукової інформації, яку потрібно осмислити і запам’ятати.

Лекція-конференція– вид лекцій у вищій школі, який проводиться як науково-практичне заняття із поставленою проблемою й системою доповідей тривалістю 5-10 хв. Кожен виступ репрезентує логічно завершений текст, заздалегідь підготовлений у межах запропонованої викладачем програми.

Лекція проблемна –вид лекцій у вищій школі, який передбачає, що нову інформацію повідомляють через проблемність питання, завдання чи ситуації. Зміст проблеми розкривають через організацію пошуку її розв’язання чи підсумовування й аналіз традиційних і сучасних поглядів.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. Антропометричні параметри людини, які використовуються в ергономіці (см)
  3. Безрецептурні ЛП, які використовуються при захворюваннях
  4. Безрецептурні ЛП, які використовуються при захворюваннях алергічної природи
  5. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  6. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  7. Види аналізів, які використовуються для атрибуції предмета.
  8. Види зварювання, що використовуються для зварювання арматурної сталі.
  9. Види і характеристика проектів, що використовуються при землевпорядкуванні
  10. Види прибутку які використовуються в аналізі та плануванні
  11. Вимоги до показників, що використовуються в контролі
  12. ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ III-IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуально-консультативна робота. | Проблемні лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.