МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інноваційні навчальні технології, що використовуються на лекційних заняттях
Лекційний матеріал з курсу «Конституційне право зарубіжних країн» подається за допомогою різних форм: Лекція-візуалізація – форма подавання лекційного матеріалу засобами ТЗН чи аудіо-, відеотехніки, що передбачає розгорнуте чи коротке коментування викладачем візуальних матеріалів (натуральних об’єктів – людей у їхніх діях і вчинках, у спілкуванні; картин, малюнків, фотографій, слайдів, схем, таблиць, графіків, моделей). Лекція вступна – вид лекцій, який дає перше цілісне уявлення про навчальний предмет і орієнтує студентів у системі роботи з навчальної дисципліни. Лекція інформаційна – вид лекцій, що орієнтований на викладення і пояснення студентам наукової інформації, яку потрібно осмислити і запам’ятати. Лекція-конференція– вид лекцій у вищій школі, який проводиться як науково-практичне заняття із поставленою проблемою й системою доповідей тривалістю 5-10 хв. Кожен виступ репрезентує логічно завершений текст, заздалегідь підготовлений у межах запропонованої викладачем програми. Лекція проблемна –вид лекцій у вищій школі, який передбачає, що нову інформацію повідомляють через проблемність питання, завдання чи ситуації. Зміст проблеми розкривають через організацію пошуку її розв’язання чи підсумовування й аналіз традиційних і сучасних поглядів. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|