МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.Вони дозволяють сконцентрувати на визначеному напрямку значні народногосподарські ресурси, забезпечити їх високоефективне, цільове використання. При цьому влаштовується пріоритетність тих цілей дослідження, для досягнення яких розробляється комплексна програма, враховуються техніко-економічні обґрунтування планових та дослідницьких програм. Світовий досвід показує, що темпи розвитку тієї чи іншої держави багато в чому залежать від правильності вибору пріоритетного фінансування і підтримки розвитку науки. У структурі науки в ХХІ столітті різко зростає роль теоретичних і фундаментальних наук, які створюють нові знання, збагачують суспільство новими підходами, даними, технологіями, оперативними знаннями для застосування їх у виробництві. Фундаментальні науки мають розвиватись випереджальними темпами, створюючи теоретичну базу для прикладних наук. Для сучасної науки характерний такий цикл: (Цикл сучасної науки) фундаментальні прикладні розробки впровадження
Будь-яке наукове дослідження від творчого задуму до остаточного оформлення наукової праці здійснюється індивідуально. І тому послідовність написання наукової роботи може бути різною. Це залежить від теми дослідження та індивідуальних особливостей науковця. Однак можна виявити і деякі загальні методологічні підходи до його проведення, які відбивають хід і послідовність процесу роботи над науковим дослідженням. Тому дослідник повинен ще на початку дослідження мати уявлення про систему підготовки тексту наукової праці, яка включає ряд взаємопов’язаних підсистем: Ø формулювання теми, мети і завдань дослідження; Ø накопичення наукової інформації, проведення теоретичного та експериментального дослідження; Ø формулювання висновків і рекомендацій. Науково - дослідна робота виконується у визначеній послідовності, тобто весь хід наукового дослідження можна приблизно зобразити у вигляді відповідної логічної схеми: Загальна схема наукового дослідження Перший етап включає: визначення проблеми, вибір теми, обґрунтування її актуальності та визначення рівня її розробленості; вибір об’єкта, предмета, визначення мети і завдань дослідження. Другий етап передбачає накопичення необхідної наукової інформації, пошук літературних та інших джерел з теми дослідження, їх вивчення та аналіз; уточнення напрямів дослідження під кутом зору його мети. Ø Складається бібліографічний список вітчизняної і закордонної літератури, науково-технічних звітів по темі; Ø Складаються анотації літературних джерел, уточнюються явища, процеси, предмети, що повинно охопити конкретне дослідження. Третій етап включає відпрацювання гіпотези та теоретичних передумов дослідження, визначення наукового завдання. Четвертий етап – це вибір методів дослідження, які становлять інструментарій для добування фактичного матеріалу і виступають необхідною умовою досягнення поставленої мети. Вибір методів (методики проведення дослідження) Ø теоретичні дослідження – метою яких є вивчення сутності предмета; Ø експериментальні дослідження: перед організацією експериментальних досліджень розробляються завдання, вибираються методики і програма експерименту. Його ефективність залежить від вибору засобів вимірів. П’ятий етап – включає обробку, аналіз та опис результатів експериментального дослідження, яке проводилося згідно з розробленою програмою і методикою. Опис процесу дослідження. Після розробки методик дослідження складається робочий план, у якому вказується об’єм експериментальних робіт, методи техніки, трудомісткість і терміни. Шостий етап – написання тексту наукової роботи, оформлення вступу та формування висновків, опис використаних джерел і створення додатків. Сьомий етап – передбачає обговорення результатів наукового дослідження на засіданні кафедри; попередній розгляд наукової праці в спеціалізованій вченій раді, яка дає попередню оцінку теоретичної і практичної значущості наукової праці і колективний відгук. Восьмий етап – підготовка автореферату дисертації. Дев’ятий етап – підготовка до захисту і захист дисертаційного дослідження.
Читайте також:
|
||||||||
|