МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні комплексні програми економічних дослідженьСутність та основні етапи організації дослідницької роботи. Питання для самостійної роботи. Наукова організація дослідного процесу Лекція 4 Питання:
1. Сутність та основні етапи організації дослідницької роботи. 2. Вибір проблеми та вимоги до теми дослідження. 3. Застосування системного підходу в наукових дослідженнях. 4. Ефективність результатів наукових досліджень та її критерії.
1. Впровадження результатів закінчених наукових досліджень. 2. Основні сфери застосування результатів наукових досліджень проблем фінансів, економіки. Література: [2; c. 183-187]
Напрямок і зміст наукових економічних досліджень визначаються стратегією розвитку економіки України за поглибленням ринкових форм господарювання. Пріоритетного розвитку вимагають бюджетна, податкова, готівково-грошова, валютна, банківська система. Дослідження пов’язані з вирішенням економічних завдань, що знаходять висвітлення у виконання ряду народногосподарських проблем, підтримки регіонального розвитку та пріоритетних галузей економіки (паливноенергетичного комплексу, машинобудування, інформаційних систем). Ці програми розробляються на єдиній науковій основі послідовного та цілеспрямованого вирішення великих економічних і соціальних проблем в умовах динамічного розвитку народного господарства. Такою науковою основою є: – цільові комплексні народногосподарські програми, що становлять комплекс соціально-економічних, виробничих, науково-дослідних, організаційно-господарських програм, спрямованих на вирішення народногосподарської проблеми найбільш ефективними методами в регламентований термін. Ці програми виходять за межі окремих галузей і регіонів. Вони мають точно визначену цільову орієнтацію усіх вхідних у неї заходів, завдань, ресурсів (трудових і матеріальних) на повне вирішення визначеної народногосподарської проблеми. Великі цільові комплексні програми розробляються в науковому й технологічному аспектах, оскільки в них вирішується ряд науково-технічних проектів на основі економічних і технічних наук. Основними комплексними програмами економічних досліджень є наступні: Ø соціально-економічні,спрямовані на вирішення проблем розвитку, зміцнення й удосконалення матеріально-технічної бази; розвитку ринкової економіки, соціально-економічних факторів; підвищення матеріального та культурного рівня життя людей; Ø науково-технічні,пов’язані з вирішенням фундаментальних проблем у різних сферах науки, вивченням можливостей практичного використання результатів досліджень, забезпеченням упровадження кращих з них в серійне виробництво; Ø виробничо-технічні,розроблювальні для вирішення великих проблем розвитку й удосконалення виробництва, підвищення його технічного рівня й економічної ефективності, розширення номенклатури та поліпшення якості продукції; Ø регіональні,призначені для усунення територіальних розходжень у рівнях соціально-економічного розвитку між регіонами, освоєння нових територій, а також спрямовані на формування і розвиток великих народногосподарських територіально-виробничих комплексів; Ø екологічні,що забезпечують розробку і здійснення заходів для раціонального природокористування, проведення найважливіших природоохоронних заходів. Читайте також:
|
||||||||
|