Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуально-консультативна робота.

Індивідуально–консультативна робота проводиться викладача зі студентами здійснюється відповідно до графіка, складеного кафедрою, (знаходиться на кафедрі) в якому визначені форми індивідуально – консультативної роботи, а також час проведення цієї роботи та аудиторія

Форми індивідуально–консультативної роботи:

індивідуальні заняття з окремими студентами, щодо виконання ними додаткових індивідуальних завдань, написання творчих робіт до конференцій, курсових робіт, перевірка виконання завдань з самостійної роботи, діалог з різних навчальних проблем тощо;

консультації (проводяться за індивідуальним графіком викладача, що встановлений на кафедрі)що проводиться з метою отримання студентом відповіді на окремі теоретичні та практичні питання та для пояснення певних теоретичних положень чи аспектів, їх практичного застосування.

Види консультацій:

Тематичні – проводяться за певними темами курсу або за найбільш складними питаннями програмного матеріалу;

Цільові – використовуються перед проведенням модуля або іншого виду поточного чи підсумкового контролю;

Активні – з використанням активних методів навчання;

Консультації з самостійної роботи – проводяться при підведенні підсумків самостійної роботи студентів в процесі роботи студентів над курсовими та дипломними проектами тощо.

Методи активізації процесу навчання

Активізація процесу навчання спрямована не тільки на запам’ятовування матеріалу студентами, а й на його розуміння і творче осмислення ними. Студентам необхідно набувати навичок відбору головного, узагальнення і систематизації вивченого, коментувати засвоєний матеріал своїми словами.

Для активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів викладач повинен використовувати наступні такі технології:

— на лекціях концентрувати увагу студентів на проблемних питаннях;

— наводити конкретні приклади практичного застосування одержаних на заняттях знань, аналізувати досвід вітчизняних та іноземних компаній вирішення окремих проблем;

— заохочувати студентів до дискутування, обміну думками з приводу окремих питань;

— на практичних заняттях організовувати роботу в малих групах;

— практикувати аналіз конкретних ситуацій;

— організовувати презентації самостійно виконаних робіт;

— використовувати різні активні методи навчання.

Інноваційні навчальні технології з науки (дисципліни), що використовуються чи плануються до використання.


Читайте також:

  1. IV. Науково-дослідницька робота.
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота.
  5. VI. Практична робота.
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Інноваційні навчальні технології, що використовуються на лекційних заняттях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.