МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інноваційні навчальні технології, що використовуються на практичних заняттях
Дискусія – метод навчання, що передбачає спільне обговорення якогось суперечливого питання, проблеми з метою їхнього правильного розв’язання та полягає в обміні інформацією, ідеями, думками та припущеннями.Проводиться в рамках тем курсу з дискусійних питань, що можуть пропонуватися не лише викладачем, а й студентами: Наприклад: “Правовий статус особи” з приводу проблеми “Смертна кара – кримінальне покарання чи обмеження конституційного права на життя?”. Диспут – спеціально підготовлена та організована публічна суперечка на наукову чи суспільно важливу тему, в якій беруть участь дві чи більше сторони, що відстоюють свої позиції. Колоквіум – форма навчальної роботи, що передбачає з’ясування рівня засвоєння студентами знань, оволодіння вміннями й навичками з конкретної теми чи розділу. Презентація – інтерактивний метод навчання, що полягає у поданні аудиторії попередньо підготовленого змістовного повідомлення про певні ідеї, пропозиції, продукти діяльності, досягнення із використанням сучасних інформаційних засобів (інтерактивної дошки, фліп-чарту, мультіпроекторів, відеоапаратури тощо). Реферат– стислий виклад у письмовому вигляді або у формі доповіді змісту наукової праці, огляд джерел з певної теми. Семінар-дискусія – різновид семінарських занять, який передбачає, що студенти, маючи програму, завчасно готуються до дискусії та розгортають її безпосередньо на занятті. Семінар-конференція – різновид семінарських занять на якому студенти виступають із завчасно підготовленими доповідями та відповідають на запитання колег. Семінар-розв’язання проблемних завдань – різновид семінарських занять, який проводиться на основі створення проблемних ситуацій, виокремлення проблемних завдань і роботи над їх розв’язанням. Семінар-розгорнута бесіда – різновид семінарських занять, який передбачає попередню підготовку студентів з визначених завдань. Семінар-теоретична конференція – різновид семінарських занять, що проводиться зі студентами кількох груп курсу на основі вивчення об’ємного розділу чи цілої дисципліни. Тести – система формалізованих завдань для виявлення рівня підготовленості студентів. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|