Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інноваційні навчальні технології, що використовуються на практичних заняттях

Порядковий номер і назва заняття Кількість годин Види інноваційних навчальних технологій
у поточному навчальному році заплановано на наступний навчальний рік
1. Конституційне право як галузь права та наука в зарубіжних країнах Семінар - розгорнута бесіда Семінар-розгорнута бесіда
2. Джерела конституційного права Робота в малих підгрупах Робота в малих підгрупах
3. Конституційно-правовий статус особистості в зарубіжних країнах Семінар-дискусія Семінар-дискусія
4. Виборчі системи в зарубіжних країнах.   диспуту   диспут
5. Політичні партії в зарубіжних країнах   семінар розгорнута бесіда   семінар розгорнута бесіда  
6. Форми держави в зарубіжних країнах. Семінар – конференція Семінар – конференція
7.Парламент в зарубіжних країнах Семінар - колоквіум Семінар - колоквіум
8.Глава держави в зарубіжних країнах   Семінар – (дискусія з елементами аналізу)   Семінар – (дискусія з елементами аналізу)  
9.Органи виконавчої влади в зарубіжних країнах Семінар – конференція Семінар – конференція
10.Конституційна юстиції в зарубіжних країнах   семінар-розв’язання проблемних завдань   семінар-розв’язання проблемних завдань  
11.Основи конституційного права країн західної Європи. Презентація Презентація
12.Основи конституційного права країн східної Європи. Презентація Презентація
13.Основи конституційного права країн східної Америки. Презентація Презентація
14.Основи конституційного права країн східної Азій. Презентація Презентація

Дискусія – метод навчання, що передбачає спільне обговорення якогось суперечливого питання, проблеми з метою їхнього правильного розв’язання та полягає в обміні інформацією, ідеями, думками та припущеннями.Проводиться в рамках тем курсу з дискусійних питань, що можуть пропонуватися не лише викладачем, а й студентами: Наприклад: “Правовий статус особи” з приводу проблеми “Смертна кара – кримінальне покарання чи обмеження конституційного права на життя?”.

Диспут – спеціально підготовлена та організована публічна суперечка на наукову чи суспільно важливу тему, в якій беруть участь дві чи більше сторони, що відстоюють свої позиції.

Колоквіум – форма навчальної роботи, що передбачає з’ясування рівня засвоєння студентами знань, оволодіння вміннями й навичками з конкретної теми чи розділу.

Презентація – інтерактивний метод навчання, що полягає у поданні аудиторії попередньо підготовленого змістовного повідомлення про певні ідеї, пропозиції, продукти діяльності, досягнення із використанням сучасних інформаційних засобів (інтерактивної дошки, фліп-чарту, мультіпроекторів, відеоапаратури тощо).

Реферат– стислий виклад у письмовому вигляді або у формі доповіді змісту наукової праці, огляд джерел з певної теми.

Семінар-дискусія – різновид семінарських занять, який передбачає, що студенти, маючи програму, завчасно готуються до дискусії та розгортають її безпосередньо на занятті.

Семінар-конференція – різновид семінарських занять на якому студенти виступають із завчасно підготовленими доповідями та відповідають на запитання колег.

Семінар-розв’язання проблемних завдань – різновид семінарських занять, який проводиться на основі створення проблемних ситуацій, виокремлення проблемних завдань і роботи над їх розв’язанням.

Семінар-розгорнута бесіда – різновид семінарських занять, який передбачає попередню підготовку студентів з визначених завдань.

Семінар-теоретична конференція – різновид семінарських занять, що проводиться зі студентами кількох груп курсу на основі вивчення об’ємного розділу чи цілої дисципліни.

Тести – система формалізованих завдань для виявлення рівня підготовленості студентів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Навчальні цілі заняття
  3. Антропометричні параметри людини, які використовуються в ергономіці (см)
  4. Безрецептурні ЛП, які використовуються при захворюваннях
  5. Безрецептурні ЛП, які використовуються при захворюваннях алергічної природи
  6. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  7. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблемні лекції | Система поточного і підсумкового контролю знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.