Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НЕБЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВИРОБНИЧІЙ СФЕРІ ТА ПОБУТІ.

ЗАСОБИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ....................................................................................... 126

3.1. Дія шуму і вібрації на організм людини.................................................................. 128

3.2. Іонізуючі випромінювання, радіаційна безпека.................................................. 131

3.2.1. Основні характеристики іонізуючих випромінювань...................................... 131

3.2.2 Природні іонізуючі випромінювання .................................................................. 132

3.2.3. Штучні джерела іонізуючих випромінювань...................................................... 133

3.2.4. Одиниці вимірювання радіоактивних випромінювань.................................. 134

3.2.5. Біологічна дія іонізуючих випромінювань.......................................................... 135

3.2.6. Радіаційна безпека................................................................................................. 138

3.3. Електромагнітні поля (ЕМП) і випромінювання.................................................. 141

3.3.1. Загальна характеристика електромагнітних полів........................................... 141

3.3.2. Вплив ЕМП на організм людини........................................................................... 142

3.4. Небезпека електричного струму....................................................................................... 145

3.4.1. Загальна характеристика електричної енергії................................................... 145

3.4.2. Особливості впливу електричного струму на організм людини................... 147

3.5. Хімічні і біологічні фактори небезпеки.................................................................. 150

3.5.1. Хімічні фактори небезпеки.................................................................................... 150

3.5.2. Біологічні фактори небезпеки............................................................................... 155

3.6. Психофізіологічні фактори небезпеки................................................................... 159

3.6.1. Фізична діяльність людини..................................................................................... 159

3.6.2. Розумова діяльність людини................................................................................. 161

3.6.3. Загальна характеристика трудової діяльності................................................... 162

3.6.4. Психофізіологічні фактори небезпек................................................................... 164

3.6.5. Фактори, які впливають на продуктивність праці.............................................. 166

Завдання для самостійного опрацювання...................................................................... 768

Питання для обговорення на семінарських заняттях................................................................. 168

Теми для доповідей, рефератів і контрольних робіт.................................................... 169


Читайте також:

  1. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  2. S. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
  3. Абіотичні небезпеки
  4. Абіотичні та біотичні небезпеки.
  5. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  6. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  7. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  8. Акти законодавства ЄС у сфері інтелектуальної власності
  9. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ISBN 966-96076-0-4 ISBN 966 95596-4-2 | НЕБЕЗПЕКИ, ЩО ВЕДУТЬ ДО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ,

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.