МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модуль№1МОЗ України Національний медичний університет Імені О.О. Богомольця Кафедра гістології та ембріології МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Для студентів медичних, медико-психологічних та стоматологічних факультетів з курсу гістології, цитології та ембріології Під редакцією професора Ю.Б.Чайковського КИЇВ-2009 ЗАТВЕРДЖЕНО Цикловою методичною комісією медико-біологічних дисциплін Протокол № 2 від 6.10. 2009
Методичні вказівки до практичних занять з курсу гістології, цитології та ембріології складені у відповідності до діючої навчальної програми. В їх основу покладені мотиваційна характеристика, обгрунтування теми, мета навчальної роботи, необхідний вихідний рівень знань, зміст самостійної роботи студентів. Методичні вказівки повинні полегшити самостійне оволодіння студентами практичних навиків, створити можливість ефективної роботи в навчальний та позанавчальний час.
Авторський колектив: професори Чайковський Ю.Б., Стеченко Л.О., Грабовий О.М., ст. викладач Козак Г.І., доценти Бідна Л.П., Божко О.Г., Мельник Н.О., Раскалєй В.Б., Ритікова Н.В., Шобат Л.Б., Щербак Л.Ф., Скибінська Т.Р., асистенти Куц Г.А., Запривода Л.П., Чекмарьова І.В., Сокуренко Л.М., Шалімов В.О.
Модуль№1 Тема заняття :Введення в курс гістологію, цитологію та ембріологію. Мікроскоп. Мікроскопічна техніка. Гістологічна техніка. 1.Актуальність теми: Мікроскопічне вивчення тканин та органів у нормі, експерименті та патології є одним із найбільш інформативних методівдослідження в медицині та біології. Мікроскоп дав можливість одержати дані, що стали передумовою для створення клітинної теорії, виникнення таких біологічних дисциплін як цитологія, гістологія, ембріологія, анатомія, мікробіологія, гематологія, та інші. Отримані за допомогою мікроскопа дані лягли в основу уявлень про єдність живого світу, його розвиток, а також дали можливість встановити взаємозалежність між будовою та функціями живого. Мікроскопічні дослідження в медицині та біології базуються на використанні двох факторів:мікроскопа (мікроскопічної техніки) та гістологічної техніки. Мікроскоп та інші прилади мікроскопічної техніки дозволяють отримати збільшене зображення об'єктів, що вивчаться, та різноманітні способи обробки і аналізу цього зображення, техніка це система прийомів, способів, методів обробки зразків (органів, частин організму, або цілих організмів), що забезпечують можливість їх вивчення за допомогою мікроскопа.
2. Конкретні цілі: 1. Знати будову світлового мікроскопа. 2. Оволодіти навичками роботи зі світловим мікроскопом, використовуючи різні джерела освітлення, об’єктиви та окуляри. 3. Знати основні етапи виготовлення гістологічних препаратів для світлової та електронної мікроскопії. 4. Ідентифікувати при мікроскопії базофільно та оксифільно забарвлені структури гістологічного препарату. Читайте також:
|
||||||||
|