МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)Студенти мають знати з курсів біології та фізики основні принципи будови світлового мікроскопа.
4. Завдання для самостійної роботи під час підготовки до заняття 4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
4.2. Теоретичні питання до заняття:
5. Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті: 1) Оволодіння навичками роботи з біологічним мікроскопом, використовуючи різні джерела освітлення, об‘єктиви та окуляри. 2) Вивчення етапів приготування гістологічних препаратів. 3) Знайомство з мікротомами, виготовлення зрізів, їх наклеювання, забарвлення та заключення. 4) Знайомство з приладами, поживними середовищами, посудом, необхідними для культивування тканин поза організмом. 5). Проводиться вивчення: електронних мікрофотографій Рис.54-55, 66 (В.Г.Елисеев, Ю.И.Афанасьев, Е.Ф.Котовский. Атлас микроскопического и ультрамикроскопического строения клеток, тканей и органов). Зробити відповідні позначення на схемах у альбомі.
Зміст теми: Мікроскопічне вивчення тканин та органів у нормі, експерименті та патології є одним з найбільш інформативних методів дослідження в медицині та біології. Мікроскоп дав можливість одержати дані, що стали передумовою для створення клітинної теорії, виникнення таких медико-біологічних дисциплін, як цитологія, гістологія, ембріологія, патологічна анатомія, мікробіологія, гематологія, та інші. Отримані за допомогою мікроскопа дані лягли в основу уявлень про єдність живого світу, його розвиток, а також дали можливість встановити взаємозалежність між будовою та функціями живого. Мікроскопічні дослідження в медицині та біології базуються на використанні двох факторів: мікроскопа (мікроскопічної техніки), та гістологічної техніки. Мікроскоп та інші прилади мікроскопічної техніки дозволяють отримати збільшене зображення об’єктів, що вивчаються, та різноманітні способи обробки і аналізу цього зображення. Гістологічна техніка – це система прийомів, способів, методів обробки зрізів (органів, частин організму, або цілих організмів), що забезпечують можливість їх вивчення за допомогою мікроскопа. Різні способи гістологічної техніки дозволяють вивчити не тільки будову, але й гістофізіологію, пристосувальні реакції, відновлювальні властивості клітин, тканин і органів у нормі, експерименті та патології. Вивчення біопсійного матеріалу (шматочків тканин, або органів, взятих для мікроскопічного дослідження при житті) має принципове значення в діагностиці захворювання, в виборі методу лікування і т.п. Структурно-логічна схема: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|